Veniturile înregistrate de Orange România în 2013 au totalizat 934 de milioane euro, în creştere cu 1,8% faţă de veniturile din 2012, conform unui comunicat al companiei trimis astăzi redacţiei.
La sfârşitul anului trecut, Orange România avea 10,436 milioane de clienţi, păstrându-şi poziţia de lider pe piaţa de telecomunicaţii de la noi, cu venituri de 244 milioane euro în trimestrul al patrulea al anului trecut.
În aceeaşi perioadă, traficul de Internet pe mobil a crescut cu 47% faţă de intervalul similar din 2012 şi cu 51% pe tot anul 2013 în comparaţie cu ansamblul anului precedent.
Compania a încheiat programul de modernizare a reţelei din mediul rural, l-a început pe cel din mediul urban şi a extins acoperirea cu tehnologia 4G la nivelul întregii capitale. De asemenea, extinderea reţelei 4G va începe pe 6 aprilie, când vor putea fi folosite noile frecvenţe achiziţionate în 2012.
Vânzările de smartphone-uri s-au dublat anul trecut faţă de 2012, iar în luna decembrie mai mult de jumătate din totalul telefoanelor vândute au fost smartphone-uri. În ceea ce priveşte numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiilor Orange, acesta s-a triplat în 2013 comparativ cu anul precedent, fapt datorat incluziunii unora dintre aplicaţii în abonamente.
"2013 a fost anul în care Orange a realizat cele mai mari investiţii de la începutul crizei economice. Astfel, valoarea investiţiilor noastre în România a crescut în 2013 cu mai mult de 30% faţă de anul 2009", a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.