Veniturile UPC România au crescut cu 8% în 2013, faţă de anul precedent, ajungând la 140,3 milioane dolari, se arată într-un comunicat de presă.
Compania a înregistrat o creştere anuală de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la sfârşitul anului 2013, la un număr de 1.842.900 abonamente. Comparativ cu 2012, baza de abonamente a crescut cu 109.000 RGU. Totodată, baza de clienţi UPC a crescut până la 1.188.300 clienţi, în T4 2013 compania câştigând 28.000 noi clienţi, comparativ cu trimestrul anterior.
"2013 a fost un an foarte bun pentru UPC. Ca urmare a strategiei din ultimii ani şi a eforturilor depuse de întreaga echipă, am reuşit să avem o evoluţie pozitivă - numărul clienţilor şi al abonamentelor au crescut ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veniturilor", a declarat Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.
Ĩn trimestrul patru din 2013, UPC a atras peste 27.900 noi abonamente de televiziune, o creştere de aproape 8% faţă de trimestrul anterior.
Pe segmentul de Internet, compania a atras 20.000 noi abonamente în trimestrul al IV-lea şi a raportat o creştere de 5,6% faţă de trimestrul anterior. Creşterea anuală pe segmentul Internet este de 14,4% (un plus de peste 48.000 noi abonamente Fiber Power).
"Anul trecut, compania a investit aproximativ 30 milioane de euro in infrastructură. Această investitie a permis totodată oferirea de internet Fiber Power de mare viteză (peste 100 Mbps) în 33 de noi localităti în 2013", se mai arată în comunicat.
Ĩn trimestrul patru din 2013, peste 279.000 de abonaţi UPC beneficiază de servicii de telefonie, o creştere de 7,3% faţă de trimestrul anterior. Creşterea anuală pe segmentul de voce este de aproape 22% (peste 50.000 de noi abonamente).