"Venus Stones", companie de top în domeniul importului, prelucrării şi montajului rocilor naturale, alege SeniorERP în urma evaluării a şapte sisteme ERP locale şi internaţionale. SeniorERP, sistemul ERP cel mai avansat tehnologic pentru companiile de distribuţie, va asigura suportul pentru eficientizarea proceselor, asigurarea transabilităţii documentelor şi operaţiunilor şi reducerea costurilor interne.
Pe fondul creşterii concurenţei şi a presiunii crizei, implementarea unui sistem informatic integrat a fost soluţia aleasă de Venus Stones pentru fundamentarea de politici de cost eficiente:
Andrei Arghirescu, Director General, Venus Stones, declară: "În final, companiile cu capacitate de utilizare cât mai eficientă a resurselor, ce vor avea abilitatea de a identifica noi variante prin care să genereze costuri fixe cât mai mici precum şi date pe care să îşi poată fundamenta politici de cost eficiente (margine vs volum), vor putea câştiga cota de piaţă în defavoarea celor ce au ales ca strategie exploatarea conjuncturală a oportunităţilor. ERP-ul ca şi platforma este soluţia ideală în administrarea unui business cu dorinţa de fundamentare, structurare şi creştere bazată pe performanţa internă în primul rând."
SeniorERP înlocuieşte în cadrul implementării o aplicaţie de contabilitate şi gestiune. Pe vechea aplicaţie, compania se confruntă cu date dispersate, lucru ineficient şi imposibilitatea de a folosi informaţiile ca suport decizional. Pe lângă modulele standard, precum contabilitate, gestiunea stocurilor, achiziţii şi vânzări, platforma ERP dezvoltată de Senior Software integrează opţiuni şi facilităţi ce aduc valoare aplicaţiei şi procesului de control.
Printre criteriile care au stat la baza selecţiei sistemului ERP se numără: focusul operaţional al SeniorERP, orientat către nevoile specifice companiilor de import şi distribuţie, flexibilitatea sistemului în ceea ce priveşte specificul industriei de piatră şi înţelegerea profundă a proceselor de distribuţie a echipei de vânzări, tehnice şi de suport.
"Diferenţa dintre SeniorERP şi concurenţi a fost amplificată de integrarea în aplicaţie a unor module inovative pentru aşteptările pieţei din România. Printre acestea se numără: controlling, reporting, trezorerie şi logistică, module ce aduc beneficiile rezultate din utilizarea unei platforme unitare pe companie. La un nivel superior, aceste module ne oferă informaţii care, pentru a fi disponibile în altă organizare, ar fi presupus angajarea unui număr suplimentar de oameni şi implicit creşterea costurilor lunare fixe.", a mai declarat Andrei Arghirescu.