VTEX, platforma enterprise de comerţ digital dedicată atât brandurilor B2C, cât şi B2B, a fost numită lider în noul raport IDC MarketScape: Worldwide B2B Digital Commerce Applications for MidMarket Growth 2023-2024 Vendor Assessment, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, raportul IDC MarketScape recunoaşte statutul de lider al VTEX în comerţul digital B2B, pe baza următoarelor puncte forte:
-Abordarea unificată a comerţului: Comerţul unificat este o noţiune cu multiple definiţii. VTEX poate acoperi în mod competent fiecare abordare - B2B, B2C, B2X, omnichannel (comerţ cu amănuntul şi comerţ digital), comerţ bazat pe experienţe directe (live shopping, comerţ conversaţional şi cumpărături ghidate) şi marketplace - fie direct, fie prin integrări API.
-Prietenos pentru dezvoltatori: VTEX este un jucător cheie în MACH Alliance, susţinând arhitectura de comerţ MACH. Alinierea VTEX la aceste principii poziţionează compania drept o alegere bună pentru companiile ce au nevoie de soluţii de comerţ digital care să ofere flexibilitate şi scalabilitate.
-Platformă de dezvoltare fără server: VTEX IO este o platformă cuprinzătoare low-code, care permite dezvoltarea şi extinderea rapidă a soluţiilor de comerţ digital.
-Capabilităţi native de marketplace şi OMS: VTEX oferă module OMS şi marketplace native care permit comercianţilor să opereze propriile marketplace-uri şi să îşi extindă canalele de vânzare în magazinele altor retaileri.
"În domeniul operaţiunilor B2B, companiile recunosc din ce în ce mai mult VTEX ca pe o forţă transformatoare. Platforma noastră nu serveşte doar ca front-end al ERP-ului lor, armonizând canalele de vânzare, dar funcţionează şi ca un instrument versatil şi personalizabil, optimizând arhitectura pentru o eficienţă mai mare a businessului şi a operaţiunilor IT. Peisajul comerţului B2B s-a schimbat, aproximativ 80% dintre cumpărătorii B2B preferând acum canalele digitale. În lumina acestor aşteptări în continuă evoluţie, companiile caută echilibrul ideal între serviciile de comerţ B2B standard şi aplicaţii personalizate. VTEX este soluţia de neegalat, perfect poziţionată pentru a oferi exact acest lucru", a declarat Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer (CRO) la VTEX.
B2B, la fel de simplu ca DTC
VTEX a mers dincolo de simplificarea comerţului pentru a transforma peisajul B2B. Pornind de la aproape două decenii de succese DTC, platforma enterprise oferă o soluţie B2B care se bazează pe acest fundament, având capabilităţi adaptate pentru a răspunde diferitelor provocări cu care se confruntă comercianţii B2B. Aceste capabilităţi simplifică procesul de cumpărare, oferind posibilitatea companiilor să-şi aprovizioneze inventarul rapid şi să se integreze fără probleme cu ERP, CRM şi alte sisteme de producţie.
Pierce Manufacturing Inc. aplică o mentalitate B2C în mediul B2B
VTEX sprijină peste 2.600 de clienţi, cu peste 3.400 de magazine online active în 38 de ţări. Portofoliul de clienţi globali B2B al companiei include nume notabile precum Colgate, Pierce Manufacturing şi Stanley Black & Decker.
"Cu arhitectura modulară a VTEX, avem un portal pentru utilizatori, un catalog electronic de piese, un sistem de management al conţinutului, funcţionalităţi de microsite şi multe altele. Acest lucru ne permite să gestionăm un singur site în loc de mai multe, creând o experienţă perfectă pentru clienţi", said Kaela Kucera, Ecommerce Manager, Pierce Manufacturing Inc.