White Image a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, pe fondul cererii crescute pentru servicii de dezvoltare de baze de date, strategie şi creaţie, conform unui comunicat remis redacţiei. Pentru 2023, în contextul în care brandurile obţin rezultate din ce în ce mai slabe din promovarea în social media, în special Facebook, fondatorii companiei estimează o mutare masivă a promovării pe canale ca email şi SMS, care va genera o creştere de 10% a business-ului White Image.
Potrivit sursei citate, anul trecut, cele mai multe solicitări în cadrul White Image au fost pentru servicii de email marketing şi SMS marketing, dezvoltarea bazelor de date pentru potenţiali clienţi, integrare de date şi integrări cu site-urile companiilor pentru generarea automată a conţinutului din email-uri. Totodată, un interes crescut din partea companiilor a fost înregistrat pentru tehnologia AMP care permite crearea de mail-uri interactive, ca de exemplu posibilitatea de a plasa comenzi, de a răspunde la chestionare sau de a lăsa recenzii direct din corpul mail-ului.
Cele mai mari cereri pentru seriviciile White Image au venit din partea companiilor din automotive, banking pharma, retail, ecommerce, IT&C, travel, dar şi alte domenii. Per total, clienţii White Image au înregistrat o creştere de 5%-10% a vânzărilor în 2022 prin promovarea prin email şi SMS.
"2022 a fost anul personalizărilor în metodele de colectare a datelor potenţialilor clienţi, dar şi de a creare a conţinut mai prietenos si mai relevant în email-uri, pentru companiile care au apelat la serviciile White Image. De exemplu, au fost implementate mai multe formulare de profilare progresiva, s-au folosit mai multe metode de captarea preferintelor de al actualii abonati, pentru a aduna date relevante care sunt folosite pentru o promovare cât mai precisă a produselor şi a serviciilor, astfel încât să impulsionăm creşterea vânzărilor pentru branduri. Totodată, anul trecut, a crescut si mai mult interesul pentru automatizări integrate cu date din sisteme de CRM sau chiar si de la alti parteneri comerciali şi soluţii care oferă interacţiune şi o mai mare aproapiere între consumatori şi branduri, fapt pentru care tehnologia AMP a fost una dintre cele mai cerute soluţii, deşi a fost lansată recent", declară Graţiela Lupu, Managing Partner White Image.
Compania White Image îşi va menţine trendul de creştere, astfel că în 2023 este estimată o creştere de 10% a veniturilor şi de aproximativ acelaşi procent a numărului de clienţi. În acelaşi timp, companiile vor dori din ce în ce mai mult să folosească soluţii şi tehnologii pentru a analiza în profunzime datele de marketing pentru a înţelege care sunt tendinţele de consum şi ce strategii de promovare să aplice, subliniază sursa citată.
Astfel, în 2023, White Image se aşteaptă la o creştere a cererii pentru tehnologia AMP, care facilitează crearea de email-uri de promovare interactive cu utilizatorii şi care face comunicarea mult mai prietenoasă, ceea ce va crea relaţii puternice între consumatori şi branduri. Totodată, fondatorii White Image estimează o creştere constantă a serviciilor de email şi SMS marketing.
Trendul principal pe piaţa de marketing în 2023 este mutarea focusului brandurilor din social media pe canale de promovare directă, cum sunt email-ul şi SMS-ul. Prin urmare, serviciile de email marketing vor cunoaşte o creştere accentuată având în vedere rezultatele tot mai slabe din promovarea pe platformele social media.
"Observăm că tot mai multe companii sunt dezamăgite de eficienţa redusă a promovării în social media, în special prin Facebook, ceea ce le determină să se orienteze către canale de promovare care pot aduce rezultate mai controlabile, cum este email marketing-ul, cu o rată de conversie chiar de peste 10% în unele cazuri. Această regândire a strategiei de marketing va fi vizibilă în contexul în care, anul acesta, spre deosebire de 2022, bugetele de marketing nu vor creşte, ba chiar în unele cazuri vor scădea şi de necesitatea de a pregăti terenul pentru blocarea cookie-urilor third party de către Google anunţată pentru anul viitor. De asemenea, orientarea către promovarea prin email este motivată de un avantaj major pentru companii: interacţiunea puternică şi apropierea de consumatori, ceea ce creşte rata de fidelizare şi implicit vânzările. Tendinţa principală în strategia de marketing este umanizarea interacţiunii între brand şi consumatori în contrast cu robotizările de care se vorbeşte în ultima vreme", explică Andrei Georgescu, co-fondator White Image, se menţionează în comunicat.