White Image, afacere de soluţii de email marketing din România, anunţă consolidarea parteneriatului său strategic cu Frisomat, o firmă cu experienţă în domeniul construcţiilor metalice, pentru care accelerează procesul de digitalizare şi automatizare, conform unui comunicat de presă al companiei.
"Frisomat şi-a dorit dezvoltarea unui sistem care să funcţioneze automat în funcţie de acţiunile care sunt întreprinse de angajaţii şi prospecţii companiei. Astfel, cu ajutorul soluţiilor White Image, am implementat soluţii personalizare de automatizare a comunicării cu prospecţii şi agenţii de vânzări în întreg procesul de vânzare, de când apare o cerere de ofertă până la semnarea contractului. În acest proces sunt incluse şi lead-urile care intră în CRM prin alte canale decât formularul online, astfel încât automatizarea unifică toate canalele de comunicare", explică Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
White Image a dezvoltat şi implementat noi tehnologii de automatizare în departamentul comercial al Frisomat, care va creşte eficienţa angajaţilor şi a proceselor de vânzare, pentru a asigura crearea unui context în care potenţialii clienţi să se simtă mai încrezători în soluţiile Frisomat.
"Suntem încântaţi să anunţăm consolidarea parteneriatului nostru cu White Image. Această colaborare întăreşte angajamentul nostru comun faţă de inovaţie şi faţă de dezvoltarea pieţei construcţiilor metalice. Prin unirea forţelor cu White Image, ne propunem să aducem soluţii personalizate şi inovatoare clienţilor noştri, contribuind la dezvoltarea durabilă a proiectelor lor. Suntem convinşi că o comunicare activă în momentele cheie ale procesului de vânzare va creşte încrederea potenţialilor clienţi în soluţiile noastre şi va consolida mai mult prezenţa Frisomat pe piaţă", declară Ionuţ Rădulescu, Director Comercial Frisomat România.
"Suntem încântaţi să continuă acest parteneriat puternic cu Frisomat, prin care punem automatizarea în centrul comunicării cu potenţialii clienţi. Astfel, legătura şi comunicarea cu viitorii clienţi este ţinută într-un mod eficient prin automatizări care transmit informaţii personalizate. Am dezvoltat un sistem bazat pe tehnologii avansate prin care să fie creat un context favorabil vânzărilor şi un mediu în care toţi cei implicaţi să se simtă informaţi şi conectaţi", explică Graţiela Lupu, co-fondator White Image.