"Wizrom" vrea să devină lider pe piaţa soluţiilor SFA

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 2 octombrie 2008

"Wizrom Software", unul dintre principalii jucători pe piaţa de soluţii informatice integrate pentru afaceri, a preluat distribuţia pe România a sistemului ASKI de Automatizare a Forţei de Vânzări (Sales Force Automation, SFA), realizat de PocketLink - lider mondial în soluţii mobile. Wizrom are deja o experienţă semnificativă pe piaţa soluţiilor SFA, având deja peste 1.800 de utilizatori pentru produsul distribuit până acum, WizTop.

ASKI este un sistem organizaţional care redefineşte lumea vânzărilor mobile, implicând şi sincronizând toată echipa care participă la efortul de vânzare. Soluţia oferă posibilitatea de a avea în orice moment informaţii de ultimă oră din piaţă, precum şi de a primi toate informaţiile solicitate direct în calculator.

ASKI analizează obiectivele anuale de vânzări ale directorilor regionali şi le împarte pe diferite perioade, ajungându-se până la obiective zilnice. Obiectivele sunt repartizate pe segmente de piaţă, categorii de clienţi sau de produse etc. Directorii regionali de vânzări primesc în timp real, pe terminalele mobile proprii, indicatori ai performanţelor obţinute pe zonele de răspundere, istoricul vânzărilor, obiectivele rămase de atins etc. Acelaşi sistem se aplică şi la nivelul agenţilor de vânzări: aceştia primesc indicatori privind obiectivele de vânzări personale, indicatori ai performanţelor obţinute pe aria de distribuţie, comparaţii între vânzările realizate şi obiectivele rămase de atins. Indicatorul de performanţă în timp real- verde / roşu- ajută la vizualizarea în orice moment a obiectivului de atins pe client, produs, grupă de produse etc, astfel încât obiectivele devin clare şi mult mai uşor de îndeplinit.

Mai mult, ASKI creează oferte promoţionale pentru produse, grupe de produse sau segmente de consumatori. Sistemul oferă o imagine completă asupra pieţei, contribuind decisiv la luarea deciziilor necesare pentru stabilirea obiectivelor de vânzări în promoţie, ajutând producţia sau achiziţia în funcţie de obiectivele definite ale firmei.

Soluţia ASKI este formată din trei părţi principale: module mobile destinate echipei de vânzări, Consola de Management şi, respectiv, aplicaţia WEB, dezvoltată pentru a conecta echipa de vânzări din teren cu managerii organizaţiei. ASKI SFA foloseşte propria bază de date (nefiind astfel limitată de capacitatea sistemului IT al fiecărei companii în parte) şi interacţionează cu soluţiile existente (ERP, CRM, BI etc), în urma unui proces de integrare simplu de realizat.

"În viitor, produsul WizTop, furnizat până acum de Wizrom, şi ASKI SFA vor fuziona într-o singură soluţie, astfel încât clienţii companiei vor putea beneficia de funcţionalităţile ambelor soluţii şi de platforma tehnologică modernă a aplicaţiei ASKI SFA", a precizat Zemy Apfelbaum, Managing Director Wizrom Software.

Piaţa soluţiilor de automatizare a forţei de vânzări cunoaşte o creştere considerabilă. Conform estimărilor efectuate la nivel european, rata de creştere este prognozată la cca 22% pe an în perioada 2007-2013, iar veniturile încasate anul trecut de companiile furnizoare de soluţii SFA au depăşit 250 milioane euro.

În România, rata de creştere este chiar mai mare, Wizrom estimând o creştere anuală de cel puţin 30% în următorii ani.

"Piaţa românească se maturizează, iar vânzările şi marketingul companiilor vor trebui să fie nu numai din ce în ce mai agresive, ci şi monitorizate şi controlate în timp real, astfel încât soluţiile SFA încep să devină instrumente indispensabile companiilor a căror principală activitate privind marketing-ul, distribuţia şi vânzarea produselor se realizează prin intermediul agenţilor de vânzări", a arătat Zemy Apfelbaum. "Prin preluarea distribuţiei AskI, ne propunem ca în următorii 2 ani să atingem o cotă de piaţă pe segmentul SFA de aproximativ 20%", a subliniat Zemy Apfelbaum, Managing Director Wizrom Software.

Despre Wizrom Software

Wizrom Software este unul dintre principalii furnizori de soluţii informatice integrate pentru managementul afacerilor, prezent pe piaţa românească încă din anul 1992. De la sfârşitul anului 2006, Wizrom a devenit Microsoft Gold Certified Partner. Cu filiale în Republica Moldova şi Bulgaria, Wizrom are aproximativ 2,800 de clienţi activi şi 22,000 de licenţe instalate pentru companii din cele mai variate domenii de activitate.

Confrom studiilor realizate de IDC, Wizrom Software deţine aproximativ 11% din piaţa soluţiilor informatice pentru managementul afacerilor (EAS - Enterprise Application Software).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb