Xerox România şi Republica Moldova anunţă venituri de peste 61 milioane dolari în anul 2007, reprezentând o creştere de 22% faţă de anul precedent. Principalele elemente care au contribuit la creşterea veniturilor au fost evoluţia foarte bună a serviciilor de management al documentelor, dar şi vânzările excelente de imprimante şi multifuncţionale.
"Jucăm pe o piaţă cu un potenţial aflat la cote ridicate care ne-a dat ocazia ca, în 2007, să avem o creştere a veniturilor situată mult peste nivelul de evoluţie al acesteia", spune Marius Perşinaru, general manager al Xerox România şi Republica Moldova.
Planurile pentru 2008 includ păstrarea ritmului de creştere, dar şi dezvoltarea zonei de parteneriate. Principalele direcţii de creştere pentru anul 2008 vor rămâne echipamentele laser, al căror preţ devine din ce în ce mai accesibil, şi echipamentele color. Un ritm de creştere foarte bun îşi vor menţine şi echipamentele multifuncţionale, care, datorită costului de administrare din ce în ce mai eficient, tind să ia locul echipamentelor monofuncţionale din birouri, indiferent de mărimea acestora. Pentru Xerox România, anul 2008 va mai însemna şi un accent mai mare pe oferta destinată întreprinderilor mici şi mijlocii şi o completare a portofoliului local cu noile echipamente mono- şi multifuncţionale special proiectate pentru aceste companii.
Serviciile de externalizare oferite în prezent de Xerox permit companiilor să simplifice procesele de lucru, să administreze tehnologia de birou şi print-shop-urile interne, documentele pe hârtie, să creeze arhive digitale ş.a.m.d. La finele anului 2007, Xerox România a deschis un nou centru de scanare şi arhivare, situat în Pipera. Valoarea totală a investiţiei a fost de aproximativ jumătate de milion de dolari.
Veniturile din echipamentele de birou au înregis-trat o creştere de 45%, bazată în primul rând pe vânzările de echipamente multifuncţionale şi de imprimante laser color. Conform datelor IDC furnizate companiei, Xerox este lider de piaţă ca valoare pe segmentul perifericelor laser pentru birou, având o cotă de piaţă de 25%. De asemenea, conform aceleiaşi surse, Xerox România ocupă o poziţie foarte bună pe piaţa echipamentelor multifuncţionale A3. "Tehnologia devine din ce în ce mai accesibilă, costul imprimării unei pagini color începe să se apropie de costul unei pagini imprimată alb-negru", adaugă Marius Perşinaru.
În ceea ce priveşte echipamentele de producţie, Xerox oferă centrelor de tipar comercial şi industriilor mari consumatoare de documente tehnologie digitală de mare viteză şi servicii digitale care permit tipărire personalizată la cerere.
Oferta de hârtie a avut o evoluţie foarte bună şi în anul 2007. Cel mai important moment al anului trecut a fost lansarea ofertei speciale de hârtie reciclată (atât clasică, cât şi colorată) şi a unui pachet de media speciale (hârtia auto-copiativă, hârtia rezistentă la deteriorare, hârtia cu card, hârtia cu PIN, hârtia cu folie statică adezivă).