Zitec a dezvoltat noul website al Arctic

G.B
Companii / 19 ianuarie 2022

Alexandru Lăpuşan, CEO & Co-Founder Zitec

Alexandru Lăpuşan, CEO & Co-Founder Zitec

Zitec a dezvoltat noul website al Arctic, utilizând conţinut generat de inteligenţă artificială (AI). Proiectul remodelează prezenţa online a brandului Arctic, iar prin noile tehnologii integrate, acesta se adaptează cerinţelor actuale ale clienţilor de electrocasnice, conform unui comunicat remis redacţiei.

Arctic este în prezent cel mai iubit brand de la noi, conform celui mai recent studiu efectuat la nivel naţional,de către Revista BIZ şi Unlock Market Research, şi cel mai mare producător de electrocasnice din România. Compania a trecut recent printr-un proces de rebranding şi a dorit să vină în întâmpinarea clienţilor cu un website care să prezinte portofoliul de produse al companiei într-o manieră adaptată la cerinţele unui public tânăr.

Potrivit sursei citate, pentru a creşte gradul de atractivitate al site-ului, dar şi pentru a le oferi vizitatorilor informaţiile tehnice despre produse într-un mod simplu, echipa Zitec a optat pentru folosirea de conţinut video generat automat prin tehnologie machine learning. Decizia s-a bazat pe studii recente care au relevat o creştere de 84% în favoarea deciziei de cumpărare a clienţilor care au urmărit o prezentare video a unui produs de interes, faţă de cei care nu au făcut acest lucru.

Pentru crearea acestui conţinut, Zitec a apelat la un furnizor specializat, tovid.ai, parte a platformei humans.ai, care a pus la dispoziţie resursele necesare pentru a crea descrierile video folosind un model uman sintetic. Acest model sintetic a fost construit cu un actor profesionist care a antrenat un algoritm personalizat de machine learning. Astfel, secvenţele video produse cu acesta sunt generate automat, utilizând un text definit şi specificaţiile fiecărui produs. Această tehnologie permite generarea unui număr nelimitat de versiuni, nemaifiind necesară înregistrarea separată a unui videoclip pentru fiecare produs nou lansat pe website, reducând astfel considerabil costurile şi viteza de producţie de conţinut video în cazul retailerilor cu un număr mediu şi mare de produse.

În urma unei analize a traficului de pe versiunea anterioara a website-ului Arctic, a reieşit faptul că aproximativ 95% dintre vizitatori folosesc un dispozitiv mobil, lucru care a dictat o abordare de tip mobile first în crearea noului design. Echipa de User Experience & User Interface (UX/UI) a Zitec a creat un limbaj vizual digital unic al site-ului, folosind detalii din logo-ul Arctic pentru a construi elemente grafice de interfaţă ce transmit mesajul brandului. Interfaţa, deşi accesibilă folosind browsere de internet mobile, împrumută din calităţile vizuale şi intuitivitatea unei aplicaţii mobile de sine stătătoare. Scopul principal a fost ca utilizatorii care folosesc dispozitivele mobile sa intampine un nou site Arctic extrem de prietenos si uşor de utilizat.

Noul website Arctic le permite clienţilor să vizualizeze şi să-şi aleagă mai uşor produsele preferate, şi consolidează poziţia de lider inovator în piaţă a companiei.

"Inovaţia digitală a luat amploare în ultimul deceniu, iar adaptabilitatea la noile tehnologii este vitală pentru succesul într-un mediu competitiv. Prin intermediul noului website Arctic, dezvoltat împreună cu echipa Zitec, ne-am propus să le oferim consumatorilor o experienţă eficientă şi intuitivă prin care vor putea descoperi în detaliu produsele noastre. Întrucât prezentarea video ocupă un loc important în decizia de cumpărare, ne dorim să conturăm modalităţi inovatoare pentru familiarizarea publicului cu produsul dorit. Mixul dintre inteligenţa artificială (AI) şi tehnologia machine learning a contribuit la realizarea de conţinut video dedicat interacţiunii digitale dintre consumator şi brand. Arctic se va adapta constant la tot ceea ce promite tehnologia, pentru a-şi consolida poziţia de cel mai iubit şi puternic brand autohton", a declarat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic.

"Marketingul video mobile este tot mai important pentru generarea unei experienţe care face diferenţa. Consumatorii preferă să se informeze în acest mod, întrucât înţeleg mai uşor ce le oferă produsele de care sunt interesaţi. Noul website Arctic face parte din strategia digital & mobile first a brandului şi ne ajută să ne conectăm mai repede şi mai eficient cu cât mai mulţi consumatori", a precizat Cătălin Cincu, Digital Marketing Specialist Arctic.

"Proiectul implementat împreună cu echipa Arctic a fost unul extrem de interesant pentru Zitec din mai multe privinţe. Cel mai iubit brand românesc a ales să folosească mai multe capabilităţi ale Zitec, printre care UI/UX, software development şi digital marketing. Ne-a bucurat foarte mult şi deschiderea către inovaţie pe care am întâlnit-o şi încrederea pe care cei de la Arctic ne-au acordat-o în folosirea unei tehnologii încă foarte noi în online, generarea de conţinut video complet automată, bazată pe un model uman sintetic", a subliniat Alexandru Lăpuşan, CEO & Co-Founder Zitec.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb