Producătorul apei de izvor naturale Calipso a înregistrat, în primele 9 luni ale anului, o creştere a CA cu peste 10 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se arată într-un comunicat de presă remis astăzi Redacţiei noastre.
Creşterea vine pe fondul investiţiilor de peste 10 milioane de euro din ultimii doi ani, în echipamente, tehnologii şi sisteme certificate internaţional. S-a urmărit atât modernizarea capacităţii de producţie, cât şi extinderea reţelei de distribuţie a apei de izvor. Totodată, în acest an a fost extins portofoliul de produse, lansându-se pe piaţă produsele la 0,5 litri, distribuite în magazinele tradiţionale şi preponderent în magazinele din comerţul modern. "Am pus accent şi pe reducerea amprentei de carbon şi am investit în tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual", declară Daciana Siderache, director general Apa Calipso.
"Românii sunt din ce în mai interesaţi de calitatea apei pe care o consumă. Marketingul nu mai face neapărat diferenţa pe piaţa apei, iar asta este un lucru îmbucurător, pentru că primează calitatea apei pe care o bem şi nu alte considerente. Pe scurt, trebuie să ştim ce bem, nu neapărat ce brand consumăm", a mai declarat Daciana Siderache.