Bogdan Drăgoi nu şi-a putut reprima ura, care i-a răbufnit joia trecută (25 noiembrie 2021), în mijlocul Adunării generale a acţionarilor SIF Banat Crişana desfăşurată la sediul din Arad, pe care o prezida în calitate de preşedinte-director general, unde a instigat la discriminare etnică:
"Am spus că sunteţi iranian şi am spus că nu accept banii unui iranian. Punct", i-a spus Drăgoi unui acţionar - cetăţean român de etnie iraniană -, uluind Adunarea.
Articolul alăturat consemnează schimbul de replici care poate fi auzit pe înregistrarea audio prezentată în clipul de pe site-ul BURSA.
Totul a pornit oarecum în glumă, de fapt un şir de glume de speţă joasă făcute de preşedintele Adunării generale Bogdan Drăgoi, care i-a spus, (în timpul Adunării generale), lui Ben Madadi, (acţionar al SIF Banat Crişana) că i-a cumpărat din banii lui de buzunar sticla de apă plată cu care îl servise un angajat al SIF (în realitate, acela o adusese de la protocol).
O meschinărie jignitoare.
Ben Madadi este cetăţean român de origine iraniană, cunoscut drept cel mai mare acţionar al SIF Muntenia.
El susţine că cele 10 fonduri de investiţii închise, în care au parcat banii administratorii SIF Muntenia (SIF4) şi SIF Banat Crişana (SIF1), se află în conflict de interese (deoarece au cumpărat acţiuni SIF1 şi 4, cu banii SIF1 şi 4 şi pot vota în favoarea administratorului care le-a vărsat banii).
Conform legislaţiei, ar trebui să le fie suspendate voturile în Adunările generale ale SIF-urilor (este un alt motiv decît cel al concertării nedeclarate, de care au fost acuzate, pe bună dreptate, în mod repetat).
Unul dintre cei învinuiţi direct de Ben Madadi - prin viu grai, în şedinţele AGA şi în interviuri, dar şi în articole şi caricaturi publicate în BURSA - este însuşi Bogdan Drăgoi, astfel că acesta din urmă îl întîmpină cu ostilitate, simţind că îi ameninţă poziţia din Consiliul de administraţie, dar, poate, chiar mai grav, îi ameninţă libertatea, dacă se dovedeşte în instanţa de judecată că este autorul unor infracţiuni.
Ceea ce pare foarte probabil (însuşi ziarul BURSA a publicat un mănunchi de articole în care a dovedit că Drăgoi minte şi manipuleaza piaţa).
Simţindu-se jignit, pentru că Bogdan Dragoi tot repeta că a cumpărat apa cu banii lui de buzunar, Ben Madadi a vrut să o plătească, moment la care Bogdan Drăgoi l-a insultat râzând: "Nu ştiu sursa banilor dumneavoastră, nu ştiu sursa banilor şi nu vreau să accept bani murdari, din Iran, chestii, nu accept din partea dumneavoastră".
Madadi a insistat să elucideze situaţia, dar Drăgoi, în loc să-şi ceară scuze pentru glumele de prost gust, a devenit serios şi l-a repezit cu superioritate să voteze ca să nu ţină AGA în loc.
În final, Drăgoi a degenerat în afirmaţii serioase de discriminare etnică: "Am spus că sunteţi iranian şi am spus că nu accept banii unui iranian. Punct".
Drăgoi scăpase hăţurile, deja.
Când a văzut că Madadi nu se lasă, Drăgoi a minţit că n-a spus ceea ce a spus (minciuna se aude pe înregistrare).
Episodul este oribil.
Înregistrarea arată că Bogdan Drăgoi se poartă ca şi când acţionarii i-ar fi subalterni - îi sfidează, îi insultă, îi ia la repezeală şi nu este dispus să ofere lămuririle pe care aceştia i le solicită conform cu drepturile lor să ia decizii în cunoştinţă de cauză. Bogdan Drăgoi se poartă ca şi când nu ar fi angajatul acţionarilor, ci şeful lor.
Ţinând seama că Bogdan Drăgoi nu este prea subtil (se vede şi din această înregistrare), poate că ar trebui să îl luăm în serios şi să înţelegem că atitudinea sa este, de fapt, întemeiată.
Modul nelegal în care, prin investiţiile încrucişate cu fondurile de investiţii închise şi-a securizat mandatul de administrator al SIF Banat Crişana şi controlul asupra SIF Muntenia şi SIF Oltenia, îl recomandă, foarte posibil, ca pe unul dintre cei mai mari acţionari ascunşi ai acestor SIF-uri şi poate, disimulat, şi al unora din societăţile din portofoliul lor.
O analiză psihologică ar putea arăta că, în episoadele tensionate (cum este acesta, povestit aici), Drăgoi îşi trădează această superioritate obţinută prin malversaţiuni.
În realitate, Bogdan Drăgoi îl are oficial drept consultant pe Najib el Lakis (unii spun că este invers, nu Drăgoi l-a angajat pe Lakis, ci Lakis pe Drăgoi), care are origini libaneze şi ale cărui surse băneşti au fost stabilite de instanţele judecătoreşti ca fiind murdare, de vreme ce l-au condamnat pentru spălare de bani (şi manipulare de piaţă).
Apropierea de Lakis dovedeşte că, de fapt, prin convingerile lui nedeclarate, Bogdan Drăgoi nu respinge nici banii murdari, nici etniile orientale, ci în el au răbufnit ura şi ascunsa credinţă în propria superioritate, într-o prostească instigare la discriminare etnică.
Ceea ce a avut un ecou imediat.
Iată, a doua zi, în 26 noiembrie, a fost postat pe site-ul BURSA, un comentariu ameninţător la adresa lui Ben Madadi, făcut de un anonim, la articolul care relata cele întîmplate la AGA SIF Banat Crişana (comentariul a fost şters de pe site, conform Regulamentului, dar, desigur, procedura ne cere să-l arhivăm):
" fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 26.11.2021, 10:42)
Persane!
Ai descălecat tu din stepele Asiei pe malurile Dâmboviţei să faci revoluţie. Eşti foarte, foarte, foarte mic pentru un război aşa mare. I-aţi lossul şi cară-te! Cu cât mai repede, cu atât mai bine pentru tine".
Indubitabil, acest comentariu xenofob este ecoul şovinismului la care a dat tonul Bogdan Drăgoi, care, într-un stat european, ar fi fost deja penalizat, conform cu Codul Penal - închisoare de la 6 luni la 3 ani sau amendă.
Indubitabil, Bogdan Drăgoi nu corespunde funcţiei de preşedinte director general al SIF Banat Crişana, cel puţin sub criteriul reputaţiei, pe care, în această împrejurare, şi-a compromis-o.
Îi avertizăm pe cititori că ziarul BURSA, deşi încurajează comentariile la articole, nu acoperă instigarea la ura pe criterii etnice (şi nici alte crime pedepsite de lege).
--------------
NOTA
ŞOVINÍSM s.n. Naţionalism extremist care are drept scop aţâţarea vrajbei naţionale şi a urii între popoare sau între naţionalităţi conlocuitoare, propagarea rasismului şi exclusivismului naţional. [Cf. fr. chauvinisme]. (Dicţionar de neologisme/Florin Marcu şi Constant Maneca/Editura Academiei, Bucureşti, 1986)
REPUTÁŢIE, reputaţii, s. f. Părere publică, favorabilă sau defavorabilă, despre cineva sau ceva; felul în care cineva este cunoscut sau apreciat. ♦ Renume, faimă, celebritate. [Var.: (înv.) reputaţiúne s. f.] - Din fr. reputation, lat. reputatio, -onis. (DEX 2009)
• Derapaj reprobabil al preşedintelui SIF 1
În cursul Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor, de la SIF Banat-Crişana din 25 noiembrie 2021, de la masa în care se afla în calitate de preşedinte al SIF1, Bogdan Drăgoi a avut o exprimare xenofobă la adresa acţionarului Ben Madadi, deşi ştia că acesta este cetăţean român, mai ales că îşi înregistrase prezenţa la AGEA cu cartea de identitate eliberată de Statul Român.
Iată dialogul:
Bogdan Drăgoi: "Nu ştiu sursa banilor dumneavoastră, nu ştiu sursa banilor şi nu vreau să accept bani murdari. Din Iran, chestii, nu accept din partea dumneavoastră".
Ben Madadi: "Din Iran? Aţi spus că sursa banilor mei ar fi din Iran?"
Bogdan Drăgoi: "Păi nu sunteţi iranian? Ce sunteţi la bază? Ce sunteţi?"
Ben Madadi: "Sunt iranian, dar asta înseamnă că sursa banilor mei ar fi din Iran? Aţi făcut aluzie că sursa banilor mei ar fi bani murdari şi din Iran. Aţi spus asta".
Bogdan Drăgoi: "Am spus că sunteţi iranian şi am spus că nu accept banii unui iranian. Punct."
Ben Madadi: "Nu acceptaţi banii unui iranian?"
Bogdan Drăgoi: "Astăzi am decis că nu."
Ulterior dialogului de mai sus, Bogdan Drăgoi a negat, în aceeaşi şedinţă, că acesta ar fi avut loc, ceea ce este de-a dreptul uimitor.
Ben Madadi: "Aţi pronunţat trei cuvinte, să zicem nu exact în aceeaşi propoziţie, dar poate cineva a înregistrat şi o să auzim. Aţi spus Iran, bani şi murdari. Vă rog să spuneţi ce aţi vrut să spuneţi cu cele trei cuvinte",.
Bogdan Drăgoi: "Sincer? Nu îmi daţi vot pentru punctele 3 şi 4. Discuţia asta o putem avea până pleacă avionul şi ulterior AGA. Acum suntem în AGA pentru punctele 3 şi 4."
Ben Madadi: "Deci în AGA, neavând niciun fel de legătură cu niciun fel de puncte, aţi pronunţat trei cuvinte, care sunt extrem de jignitoare: Iran, bani, murdari. Ce aţi vrut să spuneţi?"
Bogdan Drăgoi: "Ascultaţi-mă puţin. Eu v-am spus când v-am cumpărat, eu, din banii mei, ca Bogdan Drăgoi, o apă, că nu accept banii că nu ştiu provenienţa lor. Ce este greşit aici?"
Ben Madadi: "Aţi pronunţat bani, murdari, Iran. Dacă spuneaţi doar fraza asta, nu ar fi fost nimic greşit. Aţi pronunţat trei cuvinte: Iran, bani, murdari. Ce aţi vrut să spuneţi cu cele trei cuvinte? Eu sunt un acţionar, care mă simt jignit pentru că originile mele au fost atacate de către conducere. Eu pot să fac un articol, dar pot să fac şi sesizări, plângeri".
Bogdan Drăgoi: "Faceţi sesizare!".
Apoi, Bogdan Drăgoi a început să-şi nege spusele.
Ben Madadi: "Am o întrebare la dânşii (n.n. - se adresează secretariatului de şedinţă). Aţi consemnat că dânsul a spus că este posibil ca banii mei, având în vedere provenienţa din Iran, să fie murdari?".
Bogdan Drăgoi: "N-am spus asta c-un interes".
Ben Madadi: "Nu exact cu cuvintele astea, dar aţi folosit şi bani murdari, şi Iran".
Bogdan Drăgoi: "Acuma eu pot să folosesc multe cuvinte, dar nu le-am spus în forma dorită de dumneavoastră. Nu încercaţi să induceţi idei pe care nu vi le-am spus. Am spus că nu ştiu provenienţa banilor".
Ben Madadi: "Păi spuneţi dumneavoastră. Că aţi spus Iran şi bani murdari. Spuneţi ce aţi vrut să spuneţi cu asta".
Bogdan Drăgoi: "Am spus în fraze diferite Iran şi bani murdari. Erau în fraze diferite, poate sunt diferite, lucruri diferite. Am spus că nu accept bani, nu ştiu provenienţa de la dumneavoastră. Că nu ştiu lucrurile. De unde să ştiu eu proveninenţa banilor dumneavoastră?"
Ben Madadi: "Că e posibil să fie din Iran".
Bogdan Drăgoi: "N-am spus lucrurile astea. Nu le-am legat. Deci nu încercaţi dumneavoastră acuma să aduceţi chestii care nu sunt".
Prima sesizare care ar trebui făcută ar fi la Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD), Piaţa Valter Mărăcineanu nr.1-3, sector 1, 010155 Bucureşti.
Este instituţia care l-a amendat şi pe Traian Băsescu, care pe atunci era preşedintele ţării. (NICU TRANDU)
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 00:05)
jigodismul lui dragoi iese prin toti porii. lichea de lichea panarama asta de excroc
2. fără titlu
(mesaj trimis de Alex în data de 02.12.2021, 00:33)
Asta e rezultatul "supravegherii" ASF. Un om de o asemenea "calitate" conduce un adevărat imperiu financiar fără să fi primit acordul proprietarilor. A ajuns să se creadă un împărat. Își jignește acționarii în AGA de parcă ar fi la el acasă. Într-o țară europeană după un episod de atac pe bază rasială o astfel de persoană ar dispărea de tot din scena publică. Drăgoi evident că n-o să aibă onoarea să-și dea demisia. De unde onoare, dacă nu există?
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 09:10)
La ASF conduc tot dragoii. E plina tara de dragoii din politica , din administratie si de la varful institutiilor bugetare. Dragoii sunt peste tot si pangaresc tara. Nervozitatea lui dragoi confirma faptul ca Madadi este pe drumul bun.
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 14:33)
Da, Drăgoi este imatur și nu rezista niciunei confruntări profesionale . Și atunci deturnează orice discuție in jigniri și grosolanii , amenințări etc. Doar ASF îl vede apt . Din păcate !
2.3. Pentru 2.1 (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de Emilia în data de 02.12.2021, 14:36)
Se confirma ca iranianul Ben Madadi este pe drumul cel bun!UN ADEVARAT OM,care vrea sa si apere drepturile de actionar furate de multii dragoi din Romania.Succes ! Toti investitorii mici si mari trebuie sa luam atitudine.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 04:02)
Nici caracter n-are si nici nu-l prea duce capul pe copil, degeaba l-a dat tata la scoli occidentale, altceva decat tupeu de neam prost n-a strans.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 07:31)
Ce viteji sunteți voi sub anonimat ! Plini de abnegație și elan muncitoresc. Împroșcați cu noroi în stânga și dreapta. Doar voi sunteți cei fără de prihana. Când v-ati uitat în oglinda ultima data?
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 07:49)
Ce vrei sa spui? Ca toti manipulam piata si spalam bani? Hai, nu mai face pe viteaza sub anonimat! Spune-ne numele, prenumele si adresa!
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 08:31)
Omule, care noroi? Omul a făcut un atac rasist jegos într-o ședință AGEA cu acționarii pe care are obligația să-i reprezinte și să-i respecte. Dar tu fii viteaz, spune cine ești și nu mai sta anonim!
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 07:47)
Securistul de dragoi trebuie demascat.Bravo Ben Madadi.Caracatita trebuie taiata.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 08:09)
Sarmalele provin din Iran via Turcia! Nici sarmale n-ai mâncat Drăgoi?
Chiar are omul ăsta studii adevărate în SUA cum se laudă? Că încep să am mari îndoieli !
Nici o minimă poleiala nu se vede!
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 08:22)
Studiile nu conteaza, daca-i neam prost.
7. fără titlu
(mesaj trimis de George în data de 02.12.2021, 08:19)
Toată stima Ben. Când încep să cedeze nervii, e de bine... Au început să transpire. ????????
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 08:28)
Dar ce-i plac lui Drăgoi banii lui Najib, șeful lui, care este un libanez condamnat penal. Dar nu-i plac banii lui Ben care nu numai că n-are nicio condamnare penală. Lui Drăgoi obligatoriu trebuie să-i dai bani după ce primești o condamnare penală. Să vedem când primește și el o condamnare penală pentru constituirea unui grup infracțional, ca să-i placă și banii proprii.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 08:40)
O intrebare simplă pentru Drăgoi. Cu ce au ajutat " Sifurile tale " care înseamnă mult peste 1mld € la dezvoltarea României, prin investiții, impozit dividende,TVA etc ,dacă tot te dai român!
Cred că dl Madadi plătește impozite mai mari decât tine care beneficiezi de SOPuri! Care-i mai român?
Apoi tu duci Sifurile în jos, dl Madadi urcă cotatiile si acționarii au un avantaj la vanzare!
Care-i mai român?
Dl Madadi ne oferă sfaturi utile despre bursă tu Drăgoi nu cred că poți lega 2 fraze coerente!
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de MAKE în data de 02.12.2021, 11:15)
In locul acesta, un comentariu debil a vrut, inca o data, sa deturneze comentariile de la subiectul instigarii la discriminirare etnica la care a procedat Dragoi, catre probleme dintr-un alt subiect.
L-am eliminat si asa procedez de la un timp: mesajele care sint postate in aceasta sectiune si care nu se refera la subiectul articolului, le sterg.
10. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 09:28)
Stimate domnule Goldstein,
Va rog sa comentati afirmatia publica a dlui. Madadi, din 17 iulie 2021:
"O chestie tare în toată treaba asta... părțile beligerante sunt:
Najib, un libanez (arab)
Make, un evreu
Ben, un iranian (persan)
Victime colaterale:
Români ????
Trecând de glumă, și actorii și victimele sunt în principiu etnici români. Adevărații vinovați sunt cei de la ASF (etnici români) care prejudiciază toți acționarii, marea majoritate cuponarii și deponenții în fondurile de pensii, care sunt milioane de etnici români."
din urmatoatele doua perspective:
1. referirea la "etnici romani"
2. referirea la dumneavoastra ca fiind "parte beligeranta".
Multumesc.
Obs : afirmatia dlui. Madadi este disponibila pe pagina personala de Facebook, deci in spatiul public - dupa cum insusi dumnealui afirma recent.
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 09:40)
Ha ha ha, membru al Cooperativei, apărarea dumneavoastră este penibilă. Vă umpleți de ridicol încercând să faceți un contraatac lipsit de fundament.
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de Ben Madadi în data de 02.12.2021, 09:46)
Vrei ca domnul Goldstein să comenteze ceva scris de mine? Cât timp eu și Make suntem oameni cu identități publice, e cam necinstit că avem de-a face cu anonimi. Totuși îți răspund. Dacă vrei să mă întrebi pe mine de ce l-am considerat pe Make parte beligerantă, motivul este, după părerea mea, că pe Make îl deranjează nedreptatea. Dar în orice caz n-ai cum să-l întrebi pe el de ce EU am scris ceva.
10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 09:57)
Daca domnul Goldstein poate sa comenteze afirmatiile lui Dragoi, cu siguranta poate sa le analizeze scurt si pe ale dumneavoastra, dle. Madadi.
N-as vrea sa va suparati pe mine, dar nu ma angajez intr-un dialog cu domnia voastra. I-am adresat o intrebare domnului Goldstein. Daca vrea sa imi raspunda, bine. Daca nu, tot bine.
10.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.2)
(mesaj trimis de Etnic roman în data de 02.12.2021, 10:10)
Ca sa nu para ca va discriminez:)):
1. vorbim la a doua plural sau singular?
2. imi faceti favoarea de a-mi raspunde, desi n-am semnat comentariul. Multumesc, dar eu NU VORBEAM CU DVS. Si ca sa va linistiti, puteti sa-mi spuneti "etnic roman".
3. nu il intrebam pe dl. Goldstein DE CE ati scris ce ati scris, il intrebam CE PARERE ARE.
4. domnul Goldstein are un stil literar pe care eu il admir, ceea ce nu pot sa afirm despre dumneavoastra. Fiecare cu gusturile si preferintele lui.
Asa ca va propun sa ne oprim aici cu interactiunea.
10.5. Comentariul solicitat (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de MAKE în data de 02.12.2021, 10:33)
1. Cred ca Madadi, cu toate ca vorbeste romaneste impecabil, nu stapineste intelesul cuvintului "etnic", vrind sa spuna "cetatean", fapt dovedit la sfirsitul citatului, in care se refera la "milioane de etnici romani" (garantez ca daca este vorba despre milioane, atunci in rindul lor se gasesc toate felurile de minoritati etnice).
2. Ben Madadi explica suficient, in comentariul 10.2.
Ziaristii nu sint "parti beligerante", si de aceea beneficiaza, in mod normal, de statutul de protectie in cazul unui conflict; il vezi pe Dragoi si Cooperativa lui ca respecta statutul asta? Priveste doar la noianul de invective si minciuni cu care ma improasca Cooperativa, inclusiv in explozii de antisemitism (le am arhivate, piticilor, ce credeati?!).
Privind la astfel de comportament josnic, poti crede ca sint parte beligeranta, pentru ca nu-mi permit sa ripostez la nivelul mahalagesc pe care Cooperativa il practica. Ma conduc dupa proverbul evreiesc care spune: "Cind un intelept si un prost se cearta, oamenii vad ca se cearta doi prosti".
Eu nu ma cert, eu scriu ca Dragoi are o personalitate atit de subtire si o gindire intratit de debila, incit nu este in stare sa-si ceara scuze atunci cind face glume proaste, ci insista pina cind ajunge sa riste de la 6 luni, la 3 ani de inchisoare sau amenda si in mod normal, chiar daca scapa de puscarie, risca destituirea din functia de presedinte SIF 1.
Asa face un om intelept, in fata unui om prost.
Cit despre comentariul de pe Faccebook al lui Madadi, in primul rind trebuie sa iei in calcul faptul ca Ben Madadi declara explicit ca este o gluma. In plus, nu vad nimic jignitor - a spus el ca eu vin cu bani murdari din Palestina (unde, de altfel, nu m-am invrednicit sa ma duc niciodata)?
Eu, unul nu am vazut asta.
Esti multumit, mon cher?
Hai, mai cere-mi ceva!
10.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 02.12.2021, 10:45)
Domnule "etnic roman", precizez ca sectiunea de comentarii din ziarul BURSA nu este un chat personal, astfel ca precizarea " dar eu NU VORBEAM CU DVS. " este complet deplasata.
Oricine are dreptul sa-ti dea replica, indiferent cui te adresezi.
Cit despre dubiul privitor la adresarea la pluralul de politetite, desi nu mie mi-ai facut observatia, vreau sa te lamuresc: cit timp eu sint identificabil (si Ben Madadi, la fel), iar tu te ascunzi sub protectia anonimatului (pe care eu ti-o ofer cu generozitate), pentru tine eu si Madadi sintem dumneavoastra, iar tu esti tu.
Sigur nu tot ceea ce este normal este si exersat, in materie de politete de catre comentatori.
10.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.5)
(mesaj trimis de Etnic roman în data de 02.12.2021, 11:00)
"Make, un evreu" - pe mine m-a deranjat sa citesc asta. Pe dumneavoastra nu va deranjeaza in nici un fel?
"Cind un intelept si un prost se cearta, oamenii vad ca se cearta doi prosti" - buna tare de tot asta, taaare de tot!!! Sper sa va citeasca toti cu atentie.
10.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.7)
(mesaj trimis de MAKE în data de 02.12.2021, 11:05)
Ti-am raspuns deja, de ce insisti?
Speri vreun PPC (poate pica ceva?
10.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 11:22)
Auzi "etnicule", dar dumneata de ce nu comentezi nemernicia lui Dragoi si evidenta lui instigare la discriminare etnica?!
Vrei sa abati discutia de la gravitatea infractiunii publice a lui Dragoi, la nimic reprobabil faptuit de Ben Madadi?
Nu ti-e rusine?!
10.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 11:25)
Nu, nu-i este rusine.
Face parte din Cooperativa.
10.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 11:41)
Comentariile astea de tip can-can sunt menite a deturna de la gravitatea faptelor lui Drăgoi. Ar trebui șterse pentru că poluează in mod inutil o discuție despre niște fapte grave.
10.12. Etnie (răspuns la opinia nr. 10.5)
(mesaj trimis de Campanella în data de 02.12.2021, 13:11)
D-l Drăgoi o fi etnic român și a făcut un test genetic care îi asigură această calitate?
Am dubii că-i etnic român- tatăl meu spunea despre unul care se poartă astfel că ,,nu-i român" iar eu nu știu ce să cred, dar am prieteni în Ierusalim, în ambele părți, inclusiv cunoștințe din Palestina, dar nici unul n-are un asemenea discurs: bani murdari, Iran, etc., specific unui etnic originar, cel mai probabil, din Punjab (dacă nu mai de jos, spre Madras).
În altă ordine de idei, mi se pare o nebunie maximă să investești la sif-uri care sunt controlate mafiot, când ai atâtea variante mai rentabile sau nu, dar cu mult mai puțină bătaie de cap. Libanezi nu cunosc, cu o excepție notabilă, care nu-i Lakis și face spălare de bani de 3 generații-supraviețuire.
Or icum, conform legislației, discursul d-lui Drăgoi denotă o pură discriminare, ceea ce nu presupune neapărat că va fi sancționat din punct de vedere legal, întrucât omu' ,,are pile", probabil fiind foarte probabil ofițer acoperit- la nevoie se poate verifica/afla.
10.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 13:43)
Nu cred ca ofiterii acoperiti sunt chiar atat de prosti.
10.14. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 10.6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 02.12.2021, 15:09)
...
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 09:30)
Drăgoi asta e un om de extrem de joasa calitate. E clar, acum. Comportament de bully ordinar. Sa plateasca pentru toate aceste chestii
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 10:19)
Domnul drăgoi, dar simeria de la arendasul khalil e buna? Transporturile a.ea de cereale fictive or fi trecut și prin comvex? Oameni buni, drăgoi are frustrarea ca nu a fost luat în serios niciodată ca profesionist. A rezistat o lună ministru pana cand l-a recuperat basescu și la numit consilier ca sa ii are pământuri de la Nana.asa s-a făcut simbrias pe viata grupului libanez Maria Trading pe care l-a și creditat cu milioane de euro din banii sifului. Nu intamplator s-a milogit un an de zile la BNR sa ii dea avjz pentru mmembru in bkardul BRD unde e tinut cam la usa. Nu e presedintele sifurilor e doar simbrias tocmit. Angajații nu Il iau in serios, ii stiu doar de frica pentru ca are comportament grobian și asta o stiu și ASF iștii lui. Care tot de frica ii dau ce cere. Omul trebuie ignorat.
13. fără titlu
(mesaj trimis de Adi în data de 02.12.2021, 13:49)
Trebuie sesizat urgent Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii, dar si Ambasada Iranului trebuie sa ia atitudine, sa isi apere cetatenii de astfel de comportamente. Nu se poate asa ceva! Nu este tolerabil!
14. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 14:24)
Ce meschin e Drăgoi asta. Astfel de comentarii denotă caracterul de joasă speță. Nu poate sa argumenteze logic, așa că face atac la persoană. Ilegal.
PS: pe de altă parte, apa nu a dat-o el, ci acționarii au plătit pentru ea, că s-a dat din banii SIF Banat. Dar ce să-i faci, Dragoi chiar crede că SIFurile astea 3 sunt a le lui si le tratează ca pe pușculița proprie. Cat o mai fi tolerat de autorități...
15. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 15:19)
Dragoi tu esti etnic roman din spatiul dambovitean. Nicio branza, nu esti domnule cu nimic mai presus de orice alta etnie. ceea ce face diferenta e onoarea, caracterul , buna crestere. Ai inteles ideea? Comportamentul si tonul ironic superior din inregistrare arata valoarea caracterului, onoarei, bunei cresteri. Zero. Mai ales ca era o adunare convocata in interesul tau financiar. A adus oamenii la AGA sa ii acorde bonus actiuni gratuite si el ii ia la injuraturi. Jenant. Agresivitatea pe care a afisat-o acolo e ca sa ii bage in sperieti pe proprii salariati, sa nu cumva sa vorbesca vreunu ce nu trebuie. Numai ca ei vorbesc. ASF e rusinea institutiilor statului.
16. Artificiali
(mesaj trimis de Matroana în data de 02.12.2021, 17:06)
Din ce vad, unii sau unele și-au terminat treaba sau plictiseala pe site-uri artificiale si isi folosesc neuronii pseudo-inteligenti in orchestrarea unor atacuri murdare la persoana, care nu au nicio legatura cu articolul de mai sus. Inseamna ca articolul de azi ii doare pe baietii de la SIF 1 si si-au asmutit gastile platite ilegal din banii actionarilor - care nu primesc dividende - ca sa atace ziarul de fata si pe patronul acestuia. Doar atat puteti, miseilor? Asta inseamna ca tot ce e scris in acest material e adevarat si sunteti tare suparati ca seful vostru a calcat pe bec saptamana trecuta.
16.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 17:43)
Atât timp cât știu ca securismele astea conduc, nu o sa mai pun un cent în companiile lor, nici când o sa valoreze 10% din VAN, mai bine banii mei din munca cinstită ii mănâncă inflația decât sa ii mănânce ei.
Mulțumesc.
16.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 20:46)
Da, cine crede că se va face dreptate și în România investește. E adevărat, își asumă un risc, riscul că România va rămâne o țară de lumea a treia, de care europenii sa râdă pe la colțuri când aud de piața noastră de capital.
Dar cine are încredere că și în România lucrurile se vor face la un moment dat cel puțin un pic mai corect, va avea rezultate semnificative, inclusiv financiare.
17. fără titlu
(mesaj trimis de Ionel în data de 02.12.2021, 20:42)
In cel mai rau caz va primi cu suspendare sau o amenda modica.
Cel mai probabil, nu va pati nimic.
17.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de Alex în data de 02.12.2021, 20:55)
CNCD l-a amendat pe Traian Băsescu pentru o jignire rostită la adresa țiganilor vorbind în privat cu soția. Drăgoi o să fie sancționat fără îndoială de CNCD, dar asta nu înseamnă o condamnare penală.
17.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 21:51)
Nu cred ca Dragoi va fi sanctionat. Va putea oricand argumenta ca Iranul este pe diferite liste de sanctiuni americane si ca el a actionat cu prudenta in interesul actionarilor.
17.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 02.12.2021, 22:16)
Da, că aia sunt prosti și pica la minciuna lui Drăgoi. In America sunt sute de mii de imigranți iranieni sau persani. Bineînțeles că discriminarea lor este la fel de interzisă ca și orice altă discriminare. Iar drepturile acelor oameni sunt protejate cu aceeași strictețe ca și pentru oricine altcineva.
Drăgoi a făcut de altfel toate acele declarații în nume propriu; rușinoase declaratii care arata un om fără principii, fara caracter și fără respect.
17.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.2)
(mesaj trimis de Alex în data de 02.12.2021, 23:53)
Prodență în interesul acționarilor? Păi Drăgoi a mințit că ar fi oferit apă cu banii lui în timp ce apa era de la SIF1. Drăgoi a refuzat să primească el pe persoană fizică banii pe apă de la Madadi pentru că e iranian și prin urmare suspiciunea de bani murdari.
N-are scăpare și va fi sancționat de CNCD.