IAB România şi AvocatNet, cu sprijinul Petrom şi BitDefender, organizează ,azi, o dezbatere cu tema "Internet Responsabil".
AGA IAB România a aprobat joi Codul de Autoreglementare, a ales noi membri în Consiliul directorial şi l-a reconfirmat pe Cristi Petriceanu preşedinte.
Codul de Auto-reglementare a industriei va sta la baza Mărcii de Încredere pe care o va anunţa IAB România azi, la evenimentul Internet Responsabil.
Referitor la acest proiect, Cristi Pârvan, vicepreşedinte IAB România declara că "Marca de încredere IAB nu introduce responsabilitatea pe Internet ci doar o certifică. Acest demers de autoreglementare este asumat de IAB România, asociaţia ce reuneşte principalii playeri din industria de advertising pe Internet şi se adresează tuturor site-urilor publice din România. Codul de conduită propus reuneşte reguli de responsabilitate agreate de website-urile aderante şi asigură pentru public certificarea respectării acestor reguli".
Poziţia lui este susţinută atât de Ionuţ Oprea ,Director executiv IAB România, cât şi de jucători importanţi din mediul online