5 milioane de euro pentru marketing şi promovare turistică a României

Ziarul BURSA #Companii #Turism / 3 martie 2006

Guvernul a aprobat Programul de marketing şi promovare turistică şi Programul de dezvoltare a produselor turistice, pentru anul 2006, cu scopul de a creşte vizibilitatea oportunităţilor de turism din România. "Cele două programe se finanţează din bugetul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului cu 5 milioane de euro, din care, 60% pentru promovare şi 40% pentru dezvoltare", a declarat Ovidiu Marian, şeful Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT).

Aceste programe vor permite "finanţarea integrală sau confinanţarea în proporţie de 50%, împreună cu diverşi parteneri - autorităţi locale, ONG sau asociaţii profesionale - atît a programelor de promovare cît şi a celor de dezvoltare a turis-mului", a precizat şeful ANT.

Programul de marketing şi promovare turistică urmăreşte promovarea produselor turistice din România pe piaţa internă şi pe principalele pieţe turistice din străinătate. "Pentru prima dată după 1989, s-a alocat aproape un milion de euro, pentru promovarea turismului românesc pe piaţa internă", a declarat Ovidiu Marian.

Obiectivele Programului sînt: desfăşurarea de activităţi de comunicare integrată de marketing în scopul îmbunătăţirii imaginii României din punct de vedere turistic pe piaţa internă şi internaţională; promovarea produselor turistice din România în scopul creşterii circulaţiei turistice interne şi internaţionale; promovarea produselor turistice în funcţie de interesul specific fiecărei pieţe.

Prin intermediul acestui program vor fi finanţate în proporţie de 100% proiecte privind: tipărirea de broşuri, pliante, afişe, bannere de prezentare, realizarea de filme de promovare a ofertei turistice generale, CD-ROM-uri, DVD-uri, postere, precum şi crearea de obiecte specifice de reclamă sau protocol.

De asemenea, sînt finanţate acţiunile de promovare turis-tică specifică pe piaţa internă şi internaţională, între care: participarea la tîrguri şi expoziţii interne şi internaţionale; activităţi specifice de relaţii publice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţi ai mass-media, tour-operatori, şi formatori de opinie din străinătate; organizarea de evenimente pentru promovarea ofertei turistice româneşti; organizarea de acţiuni itinerante de promovare (road-show-uri) în stră-i-nătate. Prin program se cofinanţează, în proporţie de maximum 50%, proiectele de promovare a ofertei turistice româneşti. Mai pot fi cofinanţate în proporţie de maximum 50% şi tipărituri, site-uri, realizarea de CD-uri şi DVD-uri, pagini de Internet, emisiuni şi filme de turism, materiale audio-video, cataloage, ghiduri, albume, alte acţiuni de promovare a ofertei turistice.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb