5 to go continuă să îşi dezvolte prezenţa pe plan local şi internaţional într-un ritm accelerat şi obţine în primul trimestru din 2024 rezultate în linie cu obiectivele ambiţioase setate pentru acest an, se arată într-un comunicat de presă al 5 to go, remis redacţiei.
Potrivit sursei, "Evoluţia actuală a numărului de locaţii se încadrează în targetul propus pentru prima parte a anului, acesta este ritmul necesar pentru a atinge, sau chiar depăşi, borna de 650 de cafenele deschise până în decembrie. În continuare ne vom consolida prezenţa în special în oraşele mari din România, precum Cluj, Iaşi, Braşov, Suceava. Atât pe plan local, cât şi în ţările vecine, testăm piaţa, analizăm trendurile şi ne adaptăm strategia de brand şi poziţionarea de preţ, dacă este cazul, pentru a putea răspunde nevoilor specifice ale cumpărătorilor şi a le oferi o experienţă cât mai plăcută şi apropiată de aşteptările lor. Mă bucur că se va concretiza deschiderea primelor locaţii 5 to go din Bulgaria, este o realizare pe care o urmărim de ceva vreme, iar în Ungaria planul este să fim prezenţi cu 10 cafenele până la finalul anului, dacă totul decurge conform aşteptărilor", a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
În acest moment, reţeaua 5 to go cuprinde 120 de oraşe din România, alte 35 urmând a fi incluse pe harta de dezvoltare în acest an şi numără 280 de antreprenori care duc mai departe valorile brandului şi contribuie semnificativ la dezvoltarea masivă pe plan local, prin gestionarea cu succes a uneia sau a mai multor locaţii, informează sursa.
Până în decembrie 2024, este planificată deschiderea a în jur de 120 de noi cafenele 5 to go, precum şi consolidarea prezenţei pe pieţele externe, unde extinderea businessului va fi condiţionată de o analiză riguroasă a rezultatelor obţinute anterior şi de specificul fiecărui ţări. De altfel, previziunea realistă, adaptarea strategiei la evoluţia pieţei şi gestionarea eficientă a factorilor externi se numără printre factorii cheie pentru rezultatele spectaculoase obţinute până în prezent de 5 to go, potrivit comunicatului.
Totodată, dezvoltarea diviziei de retail este în parametrii propuşi, cu noi produse în zona de snacking în curs de lansare, acestea fiind adaptate cerinţelor momentului în materie de nutriţie şi stil de viaţă, cu preţ competitiv, design atrăgător şi o calitate superioară a ingredientelor, completând perfect portofoliul actual, conform aceleiaşi surse.