Pe piaţa de LCD-uri din ţara noastră, "bătălia" se dă pe segmentul produselor cu preţuri sub 2.000 de lei, susţine domnul Bogdan Pasat, director de vânzări şi marketing la JVC pentru România şi Bulgaria.
"Peste 80% din vânzările cantitative se concentrează în acest segment. Aceasta înseamnă că toate produsele LCD care depăşesc diagonala de 94 cm (37") şi plasmele, precum şi LCD-urile de 81 cm (32") cu caracteristici de top se îngrămădesc în mai puţin de 20 de procente", a declarat reprezentantul JVC. Acesta explică faptul că "LCD-urile de diagonală mai mică au un preţ apropiat de concurentul de diagonală mai mare, devenind necompetitiv".
• Monitor LCD special creat pentru fotografii profesionişti
Producătorul japonez de electronice, JVC, a creat în 2009 un nou model LCD super slim, prin care creează o nouă nişă în categoria televizoarelor LCD. Clienţii targetaţi pentru acest nou model sunt în special fotografii profesionişti şi fotografii amatori "entuziaşti", care folosesc camere foto D-SLR.
Potrivit reprezentanţilor JVC, performanţele foto şi video ale acestui LCD sunt similare cu cele ale monitoarelor profesionale de studio.