Brandul internaţional de îmbrăcăminte pentru bărbaţi AC&co. a ȋnregistrat, anul trecut, o creştere importantă a vânzărilor online - +350% pe Zalando şi +100% pe FashionDays. Ȋn 2024, retailerul va lansa propriile shopuri online, ȋn România şi Germania. Compania plănuieşte să ajungă de la 19 la 25 de magazine fizice ȋn ţara noastră, adică să deschidă şase noi unităţi, până ȋn 2025, conform unui comunicat de presă al companiei.
,,La AC&co. ne angajăm să oferim cea mai bună experienţă de cumpărături clienţilor noştri, fie în magazin, fie online. Cumpărăturile offline le permit acestora să interacţioneze fizic cu produsele noastre, ajutaţi de consilieri experimentaţi, în timp ce achiziţiile online le oferă flexibilitatea de a-şi comanda ţinutele fără a se deplasa. Suntem încântaţi să ne dezvoltăm canalele de vânzări la nivel european, deoarece vedem un potenţial uriaş în piaţa de pe continent", declară Osman Cavusoglu, Director General al AC&co.
AC&co. îşi propune să devină un brand global atât ȋn mediul virtual, cât şi prin reţeaua de magazine fizice. Pentru a-şi atinge acest obiectiv, compania investeşte ȋn diversificarea şi extinderea canalelor de vânzări din Europa. În prezent, produsele AC&co. sunt accesibile prin Zalando şi Fashiondays în treisprezece ţări europene. Vânzările pe cele două platforme au crescut cu 350%, respectiv cu 100%, în 2023 faţă de 2022. Pe baza acestui succes, AC&co. va lansa propriul shop online în 2024, debutând pe pieţele din Germania şi România.
Ȋn ceea ce priveşte strategia de extindere a magazinelor fizice, compania îşi propune să ajungă la 30 de unităţi în Germania şi 25 ȋn România, până în 2025. Ȋn prezent, ȋn ţara noastră sunt 19 locaţii AC&co. Ȋn Marea Britanie şi Italia brandul vizează deschiderea a 10, respectiv 20 de magazine noi, în următorii doi ani.
AC&co. deţine peste 350 de magazine, ȋn 16 ţări. Primele unităţi au fost deschise în România, în 2017. Recent, au intrat pe pieţele din Marea Britanie şi Italia, prin inaugurarea de noi locaţii ȋn Londra, în septembrie 2023, şi Roma şi Milano, la ȋnceputul anului 2024. Compania vizează extinderea pe piaţa olandeză.