Compania ACER a înregistrat o creştere de 35,3% în al doilea trimestru al anului 2007, în regiunea EMEA (Europe, Middle East and Africa). Pe piaţa PC-urilor din EMEA, ACER se menţine pe locul doi şi îşi consolidează poziţia de top în sectorul Notebook-urilor, cu o rată de creştere de 38,1% (comparativ cu acelaşi trimestru al anului 2006). În ceea ce priveşte poziţia pe piaţă, ACER deţine în prezent o cotă aproximativ 20%.
Potrivit analizelor institutului Gartner, care mai apreciază că industria PC-urilor are o creştere de aproximativ 13%, de la an la an. În aceste condiţii, ACER prezintă un nivel de creştere anual de 35%, aproximativ de trei ori mai mult decât rata de dezvoltare a pieţii.
În România, pentru vânzările de Notebook-uri, pe prima jumătate a anului 2007 a fost înregistrată o creştere de 260%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, având o cotă de piaţă de 14%. În ceea ce priveşte segmentul LCD, ACER se situează pe locul 5 pe trimestrul al doilea în 2007, cu o cotă de piaţă de 7%.
Vânzările de proiectoare au înregistrat de asemenea creşteri, ACER reuşind în trimestrul al doilea din 2007 poziţionarea pe locul 3 în top, cu o cotă de piaţă de 11,7%.
"Vânzările noastre de PC-uri Desktop în segmentul corporate/ SMB cresc în mod constant, şi luăm în considerare introducerea pe piaţa din România a gamei de PC-uri Aspire destinate segmentului consumer. De asemenea, observăm piaţa de LCD-TV şi PDA/PND, iar la momentul oportun vom aduce şi aceste produse în România", a declarat Bogdan Iftemie, ACER Sales Manager România.