Warner Music Group, conglomeratul de case de discuri din spatele unor artişti precum Radiohead, AC/DC şi Madonna, a semnat un acord de licenţă cu aplicaţia chineză de video scurte TikTok pentru a-şi creşte veniturile din reţelele sociale, informează news.ro.
Acordul pe mai mulţi ani îi va ajuta pe artiştii şi compozitorii Warner Music să deblocheze noi venituri şi oportunităţi de marketing de la cei peste 1 miliard de utilizatori TikTok, au declarat marţi companiile.
Condiţiile financiare ale tranzacţiei nu au fost dezvăluite.
Platformele de social media precum TikTok au văzut mulţi artişti noi devenind mari atunci când conţinutul cu muzica lor a devenit viral, ajutându-i să obţină contracte majore de înregistrare.
Conform noului acord, artiştii şi compozitorii Warner Music vor avea, de asemenea, acces la branduri partenere ale TikTok, cum ar fi World Wrestling Entertainment (WWE), şi la noi funcţii de monetizare, cum ar fi mărfuri, bilete şi bunuri digitale.
Acordul licenţiază colecţia de muzică Warner Recorded Music şi Warner Chappell Music către TikTok, TikTok Music, serviciul de streaming premium al aplicaţiei de reţele sociale, editorul video CapCut şi Biblioteca comercială de muzică TikTok.