Ascendis, liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale din România, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri cumulată de 7,26 milioane de euro, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
În 2017, vânzările de programe de training şi teambuilding pentru angajaţii din corporaţii au crescut cu 16% faţă de anul 2016, aceste divizii generând circa 70% din businessul total al grupului Ascendis, cu 5,16 milioane de euro. De asemenea, în aceeaşi perioadă, vânzările de cursuri de limbi străine au crescut cu 13%, ajungând la 1,1 milioane de euro, iar cele de programe de well-being cu 7% realizând 0,3 milioane de euro. În plus faţă de 2016, s-au adăugat începând din luna octombrie şi serviciile de digital marketing ale Ideologiq, care a realizat în 2017 o cifră de afaceri de 0,7 milioane de euro.
"Pentru 2018 ne propunem o creştere de 10%. În plus faţă de anul trecut, vom investi mult în microlearning şi coaching. Şi vom intra în forţa în spaţiul ex-iugoslav. Ascendis Adria se va lansa în iunie cu o echipă de 5 consultanţi şi va acoperi Serbia, Croaţia si Slovenia", a spus Andrei Goşu.