Grupul Ascendis a încheiat primele şase luni din 2022 cu o cifră de afaceri consolidată de 4,25 milioane de euro, în creştere cu 80% faţă de perioada similară din 2021, an în care piaţa de training a fost puternic afectată de pandemia de Covid-19, se arată într-un comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, rezultatele din primele şase luni din 2022 sunt cu 20% peste nivelul din aceeaşi perioadă din 2019, cel mai bun din istoria companiei.
"Am fost surprinşi să avem un prim semestru cu venituri record. La începutul anului, mai ales după declanşarea războiului din Ucraina, eram pesimişti. A crescut foarte mult cererea de programe de training, iar majoritatea(peste 70%) au fost organizate cu prezenţă fizică. Există o dorinţă tot mai mare a angajaţilor de a se reuni şi de a socializa.Vin cu plăcere la întâlnirile cu colegii, fie că vorbim de cursuri sau team building-uri", a spus Andrei Goşu, Managing Partner Ascendis.
Peste 60% din veniturile grupului din primul semestru au fost generate de divizia de training, iar "starurile" anului 2022 au fost programele de leadership, inovaţie, vânzări şi proiectele agile şi centrele de evaluare.
Cererea de programe de leadership se justifică şi prin faptul că România a intrat recent în liga ţărilor cu venituri mari, potrivit Băncii Mondiale, iar acest lucru se reflectă şi în nevoia de leadership corect, adaptat contextului, astfel că angajatorii investesc mai mult în formarea managerilor. În ceea ce priveşte programele de instruire pe zona de vânzări, companiile vor ca angajaţii să înveţe să se adapteze într-un mediu nou, neobişnuit, în care cel mai mare obstacol este amânarea proiectelor din cauza instabilităţii economice.
În cazul programelor de teambuilding, există o tendinţă a companiilor de a organiza evenimente mai mari, care reunesc întreaga echipă, spre deosebire de anii de dinainte de pandemie, în care astfel de evenimente erau organizate pe departamente, se mai arată în comunicat.