DPD România, unul dintre jucătorii de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a înregistrat o cifră de afaceri de circa 37 milioane lei în primul semestru al anului, în creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă din 2014, spune un comunicat de presă.
Principalii factori de creştere a business-ului DPD România, în prima jumătate a anului, au fost atragerea de noi clienţi şi creşterea volumelor de transport ale clientilor existenţi, dar şi serviciile dedicate clienţilor B2C şi învestiţiile în soluţii logistice.
Creşterea livrărilor companiei vine şi pe fondul dezvoltării comerţului electronic, sector care are în general un impact tot mai mare asupra afacerilor curierilor, inclusiv în ceea ce priveşte livrările internaţionale, segment care se află în continuă creştere.
Astfel, numărul coletelor livrate de DPD România în primele şase luni a crescut cu 37% faţă de perioada similară a anului trecut, 80% din totalul livrărilor fiind naţionale, iar 20% internaţionale. De altfel, compania a suplimentat numărul vehiculelor în această perioadă, în condiţiile creşterii continue a volumelor.
Topul ţărilor către care au fost livrate cele mai multe colete de către DPD România este condus de Germania, Marea Britanie şi Italia, vârful operaţiunilor fiind înregistrat în perioada Paştelui.
Pe plan naţional, primele cinci oraşe cu cele mai multe livrări în primul semestru au fost Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Sibiu.
În ceea ce priveşte investiţiile DPD România în prima jumătate a anului, acestea au fost direcţionate pentru creşterea flotei, în dezvoltări software, echipamente IT şi electronice, dar şi către extinderea depozitelor din ţară.
Clienţii noi, atraşi în această perioadă, activează în industrii precum auto, home&deco, farma, fashion etc.
Pentru întreg anul 2015, oficialii DPD România previzionează o cifră de afaceri de 100 milioane de lei, mai mare cu peste 30% faţă de 2014, cele mai importante perioade de creştere în a doua parte a anulului fiind evenimentul de shopping Black Friday şi Crăciunul.
"Piaţa locală joacă un rol important în strategia pe termen mediu şi lung a DPDgroup, compania având ca obiectiv să devină lider de piaţă în zona Balcanilor până în 2020, plan susţnut de investiţii totale în valoare de 15 milioane de euro. Astfel, România urmează să devină un hub important în reţeaua companiei la nivel european.", menţionează acelaşi comunicat de presă.