Panasonic România a înregistrat în anul fiscal 2008-2009, încheiat la 31 martie, o cifră de afaceri de 166 milioane lei, în scădere cu 85% faţă de anul fiscal anterior şi cu 82% faţă de planul de afaceri estimat, a declarat, pentru NewsIn, reprezentantul companiei, Cătălin Săvulescu.
Acesta a spus că investiţiile din acest an vor fi reduse cu 40% faţă de cele din 2008, având în vedere că Panasonic România estimează revigorarea pieţei de electronice şi IT cel mai devreme la mijlocul lui 2010.
""Multe dintre companiile din România se bazează pe suport de la companiile mamă, majoritatea localizate în SUA, Germania, Franţa şi Japonia, ţări care sunt foarte afectate în acest moment. Revigorarea economiei americane poate influenţa pozitiv toate industriile, inclusiv pe a noastră. În plus, piaţa de IT şi electronice din România ar trebui să primească un push, de la economiile din Europa şi Japonia, pentru a-şi reveni. Însă, oricât de mult am dori noi ca firmele mari să investească în România, un impediment foarte mare îl constituie infrastructura. Firmele nu vor mai veni, pentru că acestea nu vor putea scoate marfa din ţară într-un timp foarte scurt"", a explicat reprezentantul Panasonic România.