Selgros Cash&Carry România nu a resimţit momentan efectele crizei şi estimează pentru 2008 o creştere cu 20% a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent când a raportat afaceri de peste 823 milioane euro, au declarat pentru NewsIn reprezentanţii companiei. "În cadrul companiei Selgros nu s-a simţit până acum nicio influenţă a crizei financiare şi toate activităţile decurg conform planurilor companiei. Referitor la creşterea cifrei de afaceri pentru 2008, ne aşteptăm să se menţină ritmul de creştere de 20% din primul semestru al acestui an" au declarat reprezentanţii Selgros România.
Potrivit datelor publicate de Ministerul Finanţelor, Selgros România a raportat anul trecut o cifră de afaceri de peste 823 milioane de euro şi un profit net de peste 36 milioane de euro.
Reţeaua de bunuri de larg consum Selgros Cash&Carry România deţine în prezent 17 magazine în Bucureşti, Ploieşti, Braşov, Târgu Mureş, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Suceava, Iaşi, Constanţa şi Brăila.
Anul acesta compania şi-a extins reţeaua cu o unitate, respectiv magazinul Selgros din Brăila inaugurat în luna martie, în urma unei investiţii de aproximativ 20 milioane euro. Planurile Selgros pentru 2009 prevăd inaugurarea a două magazine noi, fiecare dintre ele necesitând o investiţie de aproximativ 15 milioane de euro.
Selgros Cash&Carry are ca asociaţi concernele germane Rewe Gruppe Koeln şi Otto-Versand Hamburg şi a intrat pe piaţa românească în 2001, prin deschiderea primului magazin la Braşov unde se află şi sediul administrativ. Grupul Rewe a devenit în luna martie singurul acţionar al reţelei de magazine cash & carry Fegro/Selgros prin preluarea participaţiei de 50% deţinută de grupul Otto.
Pe segmentul de cash&carry din retailul românesc mai activează grupul german Metro, prezent prin 24 de centre de distribuţie.Metro Group a înregistrat anul trecut în România, prin cele două divizii Metro Cash & Carry şi Real, vânzări totale de 1,957 miliarde euro, în creştere cu 29,5% comparativ cu 2006.