Afacerile The MasterPlan au însumat 350 de mii de euro

LARISA BĂNICĂ
Ziarul BURSA #Companii / 4 iulie 2016

Afacerile The MasterPlan au însumat 350 de mii de euro

The MasterPlan: "Previziunea care spunea că internetul şi utilizarea lui în business vor schimba planeta în următorii 20 de ani nu mai pare nerealistă"

The MasterPlan, companie românească de marketing digital, a obţinut, la jumătatea lui 2016, o cifră de afaceri de 300 de mii de euro, potrivit directorului general Adrian Enache, care a continuat: "Am încheiat 2015 cu afaceri de circa 350 de mii de euro, iar anul acesta aproape am atins această cifră după doar şase luni. Totodată, 50% din afacerile de anul acesta vin din export şi din servicii".

Compania a apărut pe piaţă în a doua jumătate a lui 2014, iar în aceşti doi ani a livrat campanii pentru peste 80 de clienţi din FMCG, auto, sănătate, home&deco, real estate şi nu numai.

Vineri, în cadrul unei întâlniri de presă, Adrian Enache a declarat: "Am obţinut o poziţie bună în piaţa de marketing digital, iar acum oferim o serie de soluţii pentru zona de omnichannel şi e-commerce din afara României. Avem contracte ferme, în desfăşurare, cu magazine online cu activitate în Olanda, Belgia sau Danemarca, pe lângă cele de pe plan local."

Adrian Enache a pus accent şi pe faptul că, în prezent, 89% dintre companiile mari de peste ocean au deja o funcţie nouă în organigramă, Chief Marketing Tehnologist, ceea ce demonstrează preocuparea companiilor de a înţelege tehnologiile digitale, iar previziunea care spunea acum mult timp că internetul şi utilizarea lui în business va schimba planeta în următorii 20 de ani, nu mai pare nerealistă. Astfel, managerul The MasterPlan a apreciat: "Sunt deja câţiva ani consecutivi de când investiţiile companiilor în marketingul digital se dublează de la an la an. Sunt şi în România companii care investesc aproape 40% din bugetul de marketing în campanii online. Este însă vitală integrabilitatea campaniilor pentru client. Concepem, practic, campaniile în online şi le declinăm apoi pe fiecare canal în parte. Aşa este eficient, iar orice provocare pe care o avem alături de partenerii, până la urmă, trebuie să conducă la creşterea cifrei de afaceri sau a profitului respectivului client."

30% din clienţii din magazinele offline au fost atraşi din online

Canalele tradiţionale de promovare sunt importante, însă succesul unei campanii depinde de iniţierea ei, a mai spus Adrian Enache: "Campaniile desenate şi manageriate digital (Digitally-driven strategies) reuşesc să fie mai performante decât cele manageriate tradiţional. Online-ul te lasă să faci ce vrei, chiar şi atunci când ai un business tradiţional. Noi am derulat campanii în care retaileri tradiţionali au adoptat campanii digitale şi au avut rezultate la care nu se aşteptau. 30% din clienţii care au ajuns în magazinele tradiţionale au venit datorită campaniilor online."

Pe de altă parte, domnia sa îndeamnă industriile care au cumpărători sub 35 de ani, să se concentreze pe campanii online, cu focus pe mobile advertising. Agenţia are în desfăşurare contracte cu o serie de branduri importante în România şi la nivel global: "Derulăm campanii în India sau Algeria, iar limba nu mai este o problemă, dat fiind faptul că statistica este importantă şi relevantă, odată ce poţi să masori şi calibrezi în timp real orice campanie. Odată ce stăpâneşti uneltele de promovare şi algoritmii din spatele lor, poţi livra şi optimiza campanii indiferent de limba din ţara respectivă cu ajutorul unui vorbitor nativ."

Adrian Enache: "În România, traficul pe mobil depăşeşte deja desktopul"

O agenţie de marketing digital care îşi înţelege bine uneltele de promovare este, în mod implicit, un institut de cercetări, conform şefului The MasterPlan, care a continuat: "Citind şi interpretând în direct peste 100 de conturi cu date semnificative, putem remodela şi reprograma orice campanie cu scopul de a-i mări eficienţa, ROI-ul. În acest moment, suntem martorii unei noi răsturnări de situaţie, din datele aplicate pe partenerii noştri reiese că, în România, traficul pe mobil depăşeşte deja desktopul, prin urmare campaniile trebuie adaptate pentru a le creşte performanţa. Şi când vorbim de culegere de date, vorbim despre campanii în desfăşurare, adevărate focus grupuri live".

The MasterPlan oferă servicii de consultanţă în omnichannel şi digital commerce, media buying, planning şi performance marketing şi este parte a Infinit Solutions Group. În prezent, agenţia numără zece specialişti de media şi e-commerce.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb