Centrul comercial AFI Braşov va fi deschis, probabil, în primul trimestru al anului 2019, au anunţat reprezentanţii AFI Europe, ieri, în cadrul evenimentului de punere a pietrei de temelie a celui de-al treilea mall al companiei.
Centrul comercial AFI Braşov include 200 de magazine, insule şi zone de servicii, rata de alocare a spaţiilor depăşind deja 80%. Prima etapă a construcţiei include un centru comercial cu o suprafaţă totală închiriabilă de 45.000 mp şi unul din cele două turnuri de birouri Clasa A ce se întind pe o suprafaţă de 25.000 mp GLA. Investiţia în această etapă însumează peste 120 de milioane de euro. A doua etapă a proiectului mixt va cuprinde un nou turn de birouri care va fi construit abia după ce prima etapă a proiectului va fi închiriată în totalitate.
• Ce branduri vin în AFI Braşov
Retailerul francez Carrefour, prima ancoră a centrului comercial, ocupă o suprafaţă de 6.500 mp. Centrul comercial AFI Braşov va oferi vizitatorilor un mix foarte atractiv de chiriaşi. Grupul Inditex va aduce pe o suprafaţă de 7.000 mp, principalele mărci din portofoliu, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho şi Zara Home. Alte branduri internaţionale de top precum Sephora, Tommy Hilfiger, Swarovski, Teilor, Kultho, Meli Melo, Optiplaza, Lee Cooper, Kenvelo, Tom Tailor, Intersport, Cărtureşti, MAC se alătură pentru a oferi vizitatorilor o experienţă deosebită de cumpărături.
• 2.000 de locuri de muncă
Noua investiţie va crea peste 2.000 de locuri de muncă şi îşi propune să devină noul centru de interes al oraşului şi destinaţia preferată pentru pasionaţii de shopping, turişti, dar şi pentru comunitatea de business şi companiile multinaţionale din domeniul IT&C. "În viziunea noastră, rolul unei companii trece dincolo de graniţele afacerilor, iar orice succes trebuie să fie şi un succes al comunităţii. De aceea, acest moment simbolic ce reprezintă aşezarea pietrei de temelie a primului nostru proiect din Braşov, marchează ceea ce ne dorim să devină principalul punct de interes al oraşului, atât pentru locuitori, cât şi pentru comunitatea locală de afaceri şi multinaţionale. Varietatea de branduri de fashion, locaţia perfectă, accesibilitatea, facilităţile de petrecere a timpului liber şi divertisment reprezintă mixul perfect prin care ne dorim să setăm noi trenduri şi să oferim vizitatorilor o nouă experienţă de shopping", a spus David Hay, CEO AFI Europe Romania.
• 1.700 de locuri de parcare şi o terasă verde de 3.500 de metri pătraţi
O zonă extinsă cu facilităţi pentru petrecerea timpului liber, servicii şi o zonă interactivă inovatoare, ce aduce un nou stil de food court vor completa experienţa de shopping pentru locuitorii oraşului Braşov, dar şi pentru cei care vizitează această frumoasă destinaţie turistică.
Noul centru comercial va pune la dispoziţie clienţilor peste 1.700 de locuri de parcare şi va dispune de o terasă verde de 3.500 de metri pătraţi, o zonă de cinema cu 10 săli la standarde VIP, un cazino pe 600 mp, 1.200 mp de spaţii de divertisment, teren de joacă şi alte atracţii pentru copii, restaurante, cafenele.
AFI Braşov este cel de-al treilea centru comercial pe care AFI Europe îl dezvoltă în România, după AFI Cotroceni (90.000 mp) din Bucureşti, cel mai mare centru comercial din ţară, şi AFI Ploieşti (34.000 mp).
• Nu sunt speriaţi de concurenţă
David Hay a mai precizat că speră să fie un competitor valoros pentru Coresi Shopping Resort, singurul mall din Braşov, inaugurat în 2015. "Am văzut ce au făcut. Noi vom avea mai multe magazine decât ei. Oricum, este loc pe piaţa Braşovului pentru două centre comerciale", a mai spus sursa citată.