Lowe&Partners este agenţia de creaţie a AFI Palace Malls, începând cu luna mai a acestui an, arată un comunicat transmis, astăzi, redacţiei.
Agenţia se va ocupa de strategia de comunicare şi creaţia integrată a celor două centre comerciale deţinute de AFI Europe în România - AFI Palace Cotroceni şi AFI Palace Ploieşti - şi va dezvolta o platformă strategică şi creativă puternic ancorată în BTL şi digital, sincronizată cu strategia de comunicare prin PR, pe care o gestionează de peste doi ani echipa Golin România.
Aura Dinu, directorul de marketing al AFI Europe în România, a declarat: "Am ales Lowe&Partners pentru creativitatea şi eficienţa proiectelor lor, dar şi pentru că am găsit la ei o puternică înţelegere a business-ului nostru".
Lowe&Partners, companie cu sediul central în Londra, face parte dintr-o reţea care numără peste 90 de agenţii în 65 de ţări şi peste 9.000 de angajaţi, deţinută de grupul american IPG (Interpublic Group), unul dintre cele mai mari holdinguri de comunicare la nivel mondial.
În România de 22 de ani, Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, BPN, Golin, SENIORHYPER, Mobile Works şi Medic One.