Compania Albalact lansează lactatele Rarăul produse după reţete româneşti care îmbină experienţa şi tradiţia cu tehnologia modernă şi calitatea, certificate european, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Prin lansarea lactatelor Rarăul, Albalact transformă un brand local într-un brand naţional, cu o nouă imagine şi un nou concept de poziţionare pe piaţă. Procesul de rebranding a început în 2009, când Albalact a demarat producţia de brânzeturi Rarăul, şi a fost finalizat anul acesta, după ce compania a decis intrarea cu brandul Rarăul într-o nouă categorie de lactate - laptele UHT.
"Rarăul înglobează tot ce e mai frumos şi mai special din Bucovina, de-aici asocierea brandului cu floarea de colţ. Muntele Rarău este floarea de colţ a Bucovinei, iar brandul Rarăul devine floarea laptelui. Brandul Rarăul vorbeşte despre naturaleţe, sănătate, frumuseţe şi se adresează consumatorilor care iubesc ieşirile în natură, muntele, florile şi tot ce le dă poftă de viaţă. Soluţia de brand dezvoltată de BrandTailors a fost în concordanţă cu strategia companiei şi astfel am ales să realizăm cu aceeaşi echipă şi campania de comunicare pentru lansarea laptelui Rarăul", a declarat Celina Condorovici, Brand Manager Albalact.