Asociaţia Absolvenţilor ASE - ALUMNI ASE împreuna cu Centrul de Carieră ASE şi Uniunea Studenţilor ASE au oferit studenţilor şi absolvenţilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti oportunitatea de a aplica pentru aproximativ 2.000 de poziţii în cadrul a 23 de companii, ce au participat la a doua ediţie a Târgului ASE Job & Internship Fair 2014, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
În comunicat se arată: "Desfăşurat în perioada 31 martie - 3 aprilie la Bucureşti, Târgului ASE Job & Internship Fair, organizat de ALUMNI ASE, a generat un număr total de 1.995 de oportunităţi de carieră, locuri de muncă şi stagii de practică, oferite de cele 23 de companii prezente la eveniment. Practic, prin organizarea ASE Job & Internship Fair, ALUMNI ASE a creat posibilitatea ca studenţii şi absolvenţii ASE să îşi găsească o poziţie în cadrul următoarelor companii: BRD, ACCA, BCR, Deloitte, E&Y, KPMG, LIDL, P&G, PwC, McDonalds, Genpact, Reckiter Benkiser, G2 Travel, HP, Webhelp, Mega Image, Henkel, Orange, Rompetrol, ING, Tradeville, Hellenic Coca-Cola şi Banca Naţională a României, care a fost susţinătorul oficial al evenimentului".
Bogdan Ursuleanu, Vicepreşedintele Alumni ASE, organizator eveniment, a declarat: "Faţă de prima ediţie a ASE Job & Internship Fair, evenimentul din acest an a generat cu 81% mai multe oportunităţi de carieră, au participat cu 21% mai multe companii şi s-au organizat cu 41% mai multe prezentări".
În cadrul prezentărilor oferite de firmele participante pe durata târgului, studenţii au putut discuta în mod direct cu profesionişti din diverse arii de activitate. La ediţia de anul acesta, la seminariile companiilor, au participat peste 900 de studenţi.
În comunicat se mai arată: "Cei interesaţi au avut acces la informaţii şi prin interfeţele de comunicare: Student.ase.ro, care a avut aproximativ 5.200 de vizitatori unici şi 28.000 de vizualizări în perioada târgului; Jobfair.ase.ro - aproximativ 3.500 de vizitatori unici şi 35.000 de vizualizări în perioada târgului; Centruldecarieră.ase.ro, aproximativ 3.500 de vizitatori unici şi 28.000 de vizualizări în perioada târgului sau Facebook- 7.300 vizualizări".
Comunicatul încheie prin a trasnmite: "Ediţia a doua a Târgului ASE Job & Internship Fair a surprins şi printr-o serie de inovaţii gândite de organizatori în sprijinul studenţilor. Printre acestea menţionăm crearea Jobwall, peretele unde s-au afişat toate oportunităţile de carieră din cadrul târgului; un serviciu de consiliere în carieră oferit la standul Alumni ASE, de care au beneficiat 46 de studenţi şi dezbatere unor proiecte de lege a internship-ului la care au participat reprezentanţi ai conducerii ASE Bucuresti, 5 directori de resurse umane şi 20 de reprezentanţi ai studenţilor".