Animax, retailerul pet cu cea mai extinsă reţea de magazine din România, lansează un website cu o interfaţă nouă şi o aplicaţie de fidelizare, în urma unei investiţii de 50.000 de euro în procesul de digitalizare, potrivit unui comunicat al companiei.
Retailerul specializat în hrană şi accesorii pentru animalele de companie, care a ajuns în prezent la 124 de magazine în toată ţara, a lansat, astfel, noul website animax.ro şi aplicaţia FideliClub, care oferă reduceri la fiecare cumpărătură. Aplicaţia este disponibilă atât pentru iOS, cât şi pentru Android.
"Aplicaţia Animax este rezultatul dorinţei noastre de a ne răsplăti clienţii, de a le oferi experienţe deosebite, de a-i implica şi de a lansa diverse acţiuni şi programe", a declarat Miruna Diaconescu, Director de Marketing, Pet Network International Romania, menţionând: "Ne-am dorit să le oferim clienţilor o experienţă de shopping îmbunătăţită şi o unealtă care să răspundă mai bine nevoilor lor şi care să le înţeleagă şi mai mult interesele şi preferinţele unice. Noul website are nu doar o interfaţă mult mai prietenoasă, ci rubrici cu informaţii şi sfaturi oferite de medicii şi specialiştii din echipa Animax, conţinut organizat pe categorii specifice, care optimizează timpul clienţilor şi îi ajută să facă achiziţii în mod eficient".
Animax este parte a Pet Network International. Primul magazin Animax a fost deschis de compania Pet Product, în anul 2001. Ulterior, extinderea a avut loc în mai multe zone ale Bucureştiului, precum şi în alte oraşe ale ţării.
Pet Network International operează în România prin intermediul brandurilor Animax şi Maxi Pet. Compania are în ţara noastră o cifră de afaceri netă de peste 80 de milioane de euro.