ANT: promovare a României pentru aproape un milion de euro pe National Geographic

E.D.
Companii #Turism / 13 august 2014

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) va achiziţiona, prin negociere directă, o serie de servicii de coproducţie a unor programe ce urmează a fi difuzate pe postul de televiziune National Geographic pentru promovarea brandului de turism al României, conform anunţului postat pe site-ul instituţiei.

Valoarea estimată a proiectului este de 972.500 euro, din care contribuţia ANT este de 750.000 euro, iar cea a postului de televiziune National Geographic, de 222.500 euro. În cadrul proiectului va fi realizat un film de 45 de minute şi 4 spoturi (viniete) de 30 de secunde.

"Filmul documentar ce va fi realizat pentru promovarea cu precădere a Bucureştiului ca destinaţie < < smart > > de city- break împreună cu spoturile (viniete) de promovare au rolul de a aborda atât partea mai puţin cunoscută a oraşului din punct de vedere al istoriei, al vieţii culturale şi artistice, al oportunităţilor educaţionale cât şi elemente de interes deja cunoscute de turişti, dar pentru care este nevoie să se menţină eforturile de promovare", precizează ANT.

Procedura se va finaliza prin încheierea unui contract de achiziţie publică, din fonduri externe nerambursabile FEN, filmul de promovare urmând a fi distribuit în perioada februarie - mai 2015.

Conceptul "Smart Cities" iniţiat de National Geographic Channel presupune realizarea a câte unui film documentar pentru 18 oraşe europene relevante, invitate să participe la această iniţiativă de promovare, care sunt considerate a avea cel mai mare potenţial de creştere (de unde şi titulatura de "smart") în următorii ani.

După ce vor fi realizate, documentarele vor fi difuzate în perioada februarie - mai 2015 în Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Rusia şi Romania, ca pieţe ţintă aşa cum au fost ele identificate în urma cercetărilor realizate pentru crearea brandului turistic naţional, precum şi în Spania şi Polonia, Abu Dhabi şi India, ca pieţe de oportunitate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb