Aqurate, o platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, intenţionează să atragă o finanţare de până la 500.000 de euro, o parte din sumă urmând să fie obţinută prin platforma de investiţii în start-upuri de tehnologie, SeedBlink, arată un comunicat de presă transmis redacţiei. Listarea are loc astăzi, 23 noiembrie.
Potrivit sursei citate, Aqurate a obţinut deja 230.000 de euro, iar lead investor este Growceanu printr-o investiţie de 170.000 de euro. Compania este evaluată la patru milioane de euro.
Finanţarea va fi utilizată pentru creşterea echipei şi dezvoltare internaţională în următorii doi ani.
Compania Aqurate a fost cofondată în 2019 de către Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Iniţial a fost lansată ca furnizor de servicii de consultanţă pentru Data Science şi Machine Learning şi a livrat cu succes proiecte pentru clienţi precum Imobiliare.ro, Lensa sau HSNF din Marea Britanie. În baza experienţei şi a cererii pentru aceleaşi tip de solutii, compania a lansat în iunie 2022 platforma Aqurate, care se adreseaza clienţilor din domeniul comerţului electronic.
Printre clienţii Aqurate se numără Cupio, Lifebox, NeaKaisa, Dasha, BabyNeeds, HSNF.
"De la lansarea noastă în iunie 2022 observăm un nivel foarte bun de adopţie, ceea ce ne dă încredere că suntem pe drumul cel bun pentru a crea soluţii relevante pentru clienţii noştri. Această rundă de finanţare ne va ajuta să dezvoltăm mai departe noi produse şi să ne extindem pe plan internaţional", declară Vlad Marincaş, CEO & cofondator Aqurate.
"Aqurate are expertiza unei echipe de seniori şi un istoric excelent pentru a livra exact ceea ce au nevoie companiile de comerţ electronic: instrumente digitale care să le ajute să convertească şi să păstreze clienţii", afirmă Dan Oros, Head of Marketing Google şi YouTube România.
Aqurate oferă trei module: unul de analytics - care permite vizualizarea celor mai importanţi indicatori de performanţă ai magazinului online, unul de recomandări personalizate de produse şi o soluţie de segmentare comportamentală a clienţilor.
"Nevoia de instrumente precum Aquarate este critică pentru magazinele online de mărime medie, ajutându-le să îşi intensifice puterea de achiziţie, conversie şi fidelizare pentru a rămâne competitivi. Platforma oferă date centralizate şi precise printr-un instrument clar şi uşor de utilizat ceea ce este esenţial pentru orice specialist care lucrează în e-commerce", adaugă Andrei Dudoiu, Managing Partner SeedBlink
Aqurate Insights permite vizualizarea tuturor informaţiilor legate de magazinul online într-un dashboard intuitiv care ajută comerciantul să înţeleagă în ce anume să investească mai departe. Acesta monitorizează indicatorii esenţiali precum costul de achiziţie al unui client, randamentul promovărilor şi valoarea totală a unui client.
Aqurate Recommendations permite recomandarea de produse în baza interacţiunilor utilizatorului cu magazinul, transmise pe website prin listarea de produse similare şi complementare în diferite pagini (pagină detaliu, cart, categorie, etc) sau prin alte canale precum e-mail, app, pop-up, etc.
Aqurate Segmentation, al treilea produs, ajută la îmbunătăţirea retenţiei, prin segmentarea comportamentală a clienţilor pentru o mai bună comunicare, se precizează în comunicat.