Jorg Riommi si Arturo Vittorioso, echipa italiana a departamentului de creatie al Saatchi & Saatchi, au castigat argintul la "New York Festivals", concurs international care premiaza cea mai buna creatie publicitara. Lucrarea premiata, intitulata "The Pink Line", a fost inscrisa la categoria "Print Civic/Social Educ". Gala de premiere se va desfasura in perioada 12-14 iunie.
Printul "The Pink Line" a fost creat pentru organizatia non-guvernamentala cu acelasi nume, care a deschis o linie telefonica gratuita pentru a ajuta femeile abuzate, oferindu-le consiliere psihologica si sprijinul necesar pentru a depasi momentul. Imaginea print-ului surprinde abuzul - prin receptor se poate observa o tanara vizibil ranita. Headline-ul "Help is close" ("Ajutorul este aproape"), urmat de numarul de telefon al "The Pink Line", sunt cat se poate de sugestive.
"Ideea care a stat la baza printului a venit in timpului unui brainstorming pentru contul de telefonie din Pouerto Rico, la sfarsitul anului 2005, insa clientul a respins-o. Nu am renuntat si am incercat sa gasim un client care sa o aprecieze. Intr-un final, am prezentat-o ONG-ului
Jorg Riommi, 31 ani, este absolvent al Universitatii "La Sapienta" din Roma, cu specializarea "Comunicare de Brand si Publicitate". Dupa un an de experienta ca realizator al unor emisiuni la Mediaset TV, cea mai mare retea de televiziune italiana, si-a inceput activitatea de copywriter la Saatchi & Saatchi Roma. Aici l-a intalnit pe Arturo Vittorioso, cu care a lucrat pentru clienti precum Renault, Procter & Gamble, WWF, Enel, Sky etc. In 2006, colaboreaza timp de 3 luni cu Saatchi & Saatchi Puerto Rico, in cadrul unui program de schimb de experienta in interiorul retelei. Riommi face parte din mai multe grupuri creative de lucru (tribes) din Amsterdam, Paris si Madrid si vorbeste fluent italiana, engleza si spaniola. Obisnuieste sa-si compuna singur muzica si versurile pentru spoturile tv, iar in timpul liber canta la chitara impreuna cu formatia sa.
Arturo Vittorioso, 29 ani, este absolvent al Institutului European de Design din Roma, fiind specializat ca art director si graphic designer. Dupa ce castiga premiul JWT al Academiei de Creatie, se alatura agentiei J. Walter Thompson din Milano, iar dupa un an ajunge la Saatchi & Saatchi Roma, unde face echipa cu Jorg Riommi timp de 5 ani, dezvoltand proiecte creative pentru clientii agentiei. Este pasionat de arta, design si pictura.
Despre premiul echipei de italieni, Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi, declara: "O recunoastere a muncii tale este intotdeauna o reusita. Jorg si Arturo au luptat pentru o idee si iata ca acest lucru le-a adus un premiu. Sunt convins ca talentul si pasiunea lor vor da un suflu nou publicitatii din Romania."
"New York Festivals" (NYF), aflat la cea de-a 50-a editie, premiaza cele mai bune creatii publicitare din lume, ce pot fi inscrise in 7 categorii diferite: "Publicitate TV si Radio", "Design", "Print si Publicitate Outdoor", "Film si Video", "Programe TV si Promotii", "Programe Radio si Promotii" si "Media Interactiva & Alternativa". In plus, NYF desfasoara alte 3 competitii internationale: "Midas Awards" pentru comunicarea pe domeniul serviciilor financiare; "Global Awards" pentru comunicarea pe domeniul sanatatii si "AME Awards" pentru eficienta in marketing si publicitate. Infiintat in 1957, NYF are reprezentanti in 62 de tari.
Fondata in 1970 la Londra, Saatchi & Saatchi activeaza acum in peste 95 de tari avand 152 de reprezentante. Principalii clienti internationali sunt: Procter & Gamble, Toyota, Sony. Saatchi & Saatchi s-a transformat cu rapiditate dintr-o agentie de publicitate intr-o agentie de idei. Vrea sa-si consolideze reputatia ca o pepiniera de idei novatoare care transforma brandurile si afacerile clientilor ei.