GECAD Technologies, dezvoltatorul aplicaţiilor AXIGEN (http://www.axigen.com), singurele soluţii româneşti de mesagerie electronică, anunţă astăzi lansarea in versiune beta (de testare) a AXIGEN Mail Server 4.0. Adresându-se unor nevoi crescânde ale companiilor şi utilizatorilor pentru mobilitate şi organizarea timpului, versiunea 4.0 include şi Organizator Personal, un modul disponibil atât din interfaţa WebMail a AXIGEN, cât şi din Outlook.
Organizatorul Personal oferă funcţii cum ar fi calendarul, lista de sarcini (tasks), jurnalul, observaţiile (notes) şi suportul pentru colaborări, utilizatorii putându-le accesa atât din interfaţa WebMail a AXIGEN Mail Server, cât şi din Outlook. Spre exemplu, angajatii unei companii care foloseste AXIGEN Mail Server pot, incepand cu versiunea 4.0, sa isi organizeze intalnirile de afaceri, sa delege sarcini, sa le urmareasca gradul de indeplinire sau sa isi noteze observatii folosind aplicatia Outlook sau AXIGEN WebMail.
În plus, bazându-se pe o comunicare mai bună cu aplicaţia Outlook, AXIGEN 4.0 permite utilizatorilor să acceseze funcţii de tip Exchange, cum ar fi directoarele de căutare (de ex. Mesaje necitite sau Mesaje mari) pentru a-şi localiza mai rapid mesajele, în functie de anumite filtre.
AXIGEN 4.0 răspunde nevoilor de planificare şi organizare atât ale companiilor ce utilizează propriul server de email, cât şi ale celor care se bazează pe serviciile oferite de Internet Service Providers (ISP), modulul Organizator Personal fiind disponibil pentru ediţiile Business şi ISP ale mail serverului AXIGEN.
"Principalul nostru scop este îmbunătăţirea mobilităţii şi eficienţei în mediul de business, de aceea, începand cu versiunea 4.0, toate opţiunile din Outlook sunt corelate perfect cu interfaţa WebMail a AXIGEN.", a declarat Oana Bornaz, CEO AXIGEN/Gecad Technologies.
Campania de testare beta pentru AXIGEN 4.0 va dura aproximativ 2 săptămâni şi este publică, toţi cei interesaţi fiind invitaţi să încerce noile functionalităţi oferite de serverul de email românesc.
AXIGEN este distribuit în prezent în peste 50 de ţări din întreaga lume, prin intermediul a 75 de parteneri.