Anul 2022 a început favorabil pentru candidaţi, pe fondul nevoii acute de specialişti în numeroase domenii, conform unui comunicat remis redacţiei. În loc să-şi maximizeze aceste şanse şi să atragă oferte de muncă potrivite, doar 33% dintre candidaţi aleg să îşi menţină CV-ul actualizat, după cum arată un sondaj recent BestJobs. Tocmai de aceea, în perioada mai-iulie, BestJobs a iniţiat campania "Donează cu CV-ul tău", prin care a încurajat candidaţii să îşi ţină profilul la zi, dar şi să contribuie în societate.
Potrivit sursei citate, peste 20.000 dintre cei care şi-au actualizat profilul profesional în această perioadă au ales să susţină cele trei proiecte educaţionale din campania "Donează cu CV-ul tău". 85% dintre aceştia au bifat în profilul lor posibilitatea de a apărea în căutările angajatorilor ca disponibili pentru a fi contactaţi.
"Actualizarea CV-ului cu regularitate devine un «must» pentru candidaţii care sunt în căutare de noi oportunităţi profesionale şi vor să fie uşor de găsit de angajatori. Prin campania «Donează cu CV-ul tău», BestJobs şi-a propus să determine candidaţii să fie proactivi şi să îşi ţină profilul la zi, dar şi să facă o faptă bună, sprijinind proiecte cu impact în societate. Ne bucură faptul că acest demers a deschis apetitul candidaţilor de a se expune la ce oferă piaţa muncii şi de a face o schimbare în bine în comunitate", spune Ana Vişian, Marketing Manager BestJobs.
Perioada campaniei a coincis şi cu activitatea intensă a angajatorilor, aceştia efectuând 215.000 de contactări în intervalul mai-iulie. Cele mai multe oferte de angajare au fost făcute pentru poziţii din domeniul Vânzări, pentru reprezentanţi, agenţi, consultanţi sau consilieri vânzări. Au fost făcute oferte de angajare şi pentru roluri din Contabilitate, precum contabil, economist şi analist financiar, din Management şi de asemenea IT (programator şi dezvoltator software).
Campania "Donează cu CV-ul tău", iniţiată de BestJobs, a contribuit la susţinerea a trei proiecte de educaţie şi a determinat candidaţii să îşi ţină profilul profesional actualizat.
În cadrul campaniei, candidaţii români au fost încurajaţi să îşi actualizeze CV-ul, pentru a avea mai multe şanse să îşi găsească un loc de muncă, iar platforma a donat în schimb o sumă de bani pentru o cauză dintre cele trei susţinute, la alegerea candidatului. 41% dintre românii care şi-au actualizat CV-ul au ales proiectul de educaţie "Creştem Viitor", prin care Şcoala de Valori ajută 30 de copii din familii cu situaţii financiare precare să se pregătească şi să reuşească la examenul de Bacalaureat, în timp ce 28% au sprijinit proiectul "Primul meu CV", un program de pregătire dedicat elevilor de clasa a XII-a din mediul rural, iar 11% "Superheroyi de Ucraina", un hub de suport şi activităţi didactice dedicat copiilor ucraineni refugiaţi, ambele dezvoltate de Asociaţia pentru Responsabilitate Socială "Plan B", se mai arată în comunicat.