BIGGER Group: între "sugar" şi "the dark side of sugar"

M.M.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 19 septembrie 2008

BIGGER Group şi "Lemarco" lansează noua serie de execuţii TV pentru brandul Lemarco, zahăr alb şi zahăr brun. Campania continuă aceeaşi linie strategică, prezentând cele două produse în ipostazele bine-cunoscute: Lemarco alb este un "zahăr dulce de tot", în timp ce Lemarco brun reprezintă "the dark side of sugar".

Zaharul Lemarco este unul din cele mai cunoscute branduri din România şi este produs în cadrul grupului Lemarco în fabrica de zahăr Lieşti, Judeţul Galaţi, iar începând cu 2009 în fabrica de zahăr Urziceni, Judeţul Ialomiţa, achiziţionată de curând. Cantităţile de zahăr produse actualmente prin rafinarea zahărului brut poziţionează grupul Lemarco în topul producătorilor de zahăr din România. Notorietatea brandului Lemarco se face tot mai mult simţită în piaţa zahărului, varietatea clienţilor Lemarco ocupând toate poziţiile existente începând de la producătorii industriali de produse alimentare ce înglobează zahăr, ambalatori, mici şi mari distribuitori, mici şi mari reţele de magazine, supermarketuri, hipermarketuri, cash and carry-uri etc.

"Brandul Lemarco capătă pe zi ce trece noi dimensiuni. Ca partener tradiţional în cadrul campaniilor de publicitate am ales BIGGER Group, cu o echipă de adevăraţi profesionişti ce au fost alături de noi în realizarea acestui program. Împreună cu ei şi prin talentul binecunoscut al domnilor Florin Piersic şi Florin Piersic Jr., am reuşit realizarea a două spoturi publicitare care cu siguranţă vor fi apreciate de clienţii fideli brandului Lemarco şi nu numai", a declarat Dan Liviu Popovici, Director Comercial Lemarco.

Cătălin Burcea, Senior Art Director şi Andrei Gurău, Senior Copywriter explică: "Clientul a venit cu ideea de a folosi familia Piersic pentru a comunica familia Lemarco...şi dulce...şi putin dark. Din prima clipă am hotărât că nu vom face două spoturi tipice, gen: vedetă + produs = love. Să începem cu Albu". Piersic Sr. ne-a zis că-i plac prăjiturile (pasiunea pentru femei am dedus-o singuri)... Ne-a venit ideea că le-am putea mixa. Am râs. I-am spus-o clientului. A râs. I-am povestit-o lui Piersic Sr. A râs... şi gata... e pe TV. Nu trebuie să fie complicat... de ce, cum, ce, de unde... pur şi simplu e un spot home-made în care Florin a fost liber să improvizeze pe linia creativă oferită de noi... Ne-am distrat, ne-am simţit bine, a fost şi el natural şi degajat îmbrăcat în haine "mai de casă", mai fără fular sau costumu" lui Mărgelatu... şi cam asta a fost. Tot ce vă mai putem spune e că am dezvoltat un respect extraordinar pentru OMUL Florin Piersic Sr. Apoi a urmat brunu" cu Piersic Jr, care ne-a ajutat mai mult decât mult. La brun, dacă anu trecut am făcut un dark mai sexual (care ne-a bagat în tot felu de belele cu CNA-ul, aviz amatorilor), acum am vrut să îl facem dark-dark prin execuţie, şi prin feelingu" pe care ţi-l induce, mai degrabă decât prin logică şi sens... oricum spotul are un aer suprarealist şi am muncit destul de mult ca să-l aducem în forma sa finală."

Cele două spoturi s-au "cristalizat" prin contribuţia echipei BIGGER: Andrei Gurău - Senior Copywriter, Cătălin Burcea - Art Director, Ştefan Voloacă - Creative Director, Mihai Stănescu - A/V Manager , Anca Preduş - Brand Communication Manager, Luminiţa Iordache - Brand Communication Executive, Răzvan Mihai - Brand Communication and Strategy Director alături de Mircea Radina - Director General Lemarco şi Dan Liviu Popovici - Director Comercial "Lemarco". Spoturile a fost produse de Zero Productions, regizate de Anton Grooves şi produse de Marius Ranete. DOP-ul a fost realizat de David Lee, pentru Lemarco Alb, şi Viorel Sergovici, pentru Lemarco Brun. Fotograf: Alexandru Paul.

Spotul pentru Lemarco Alb rulează din 8 septembrie pe principalele canale naţionale TV, iar Lemarco brun se difuzează din 15 septembrie. În completarea campaniei TV strategia de comunicare va încorpora un program de BTL de promoţii în retail şi o campanie de publicitate outdoor şi indoor într-un număr mare de locaţii. Strategia media si planificarea spoturilor a fost realizată de Roxana Crăciun - Media Manager, Mihaela Enache - Media Planner, iar strategia de BTL revine lui Silviu Chivu - BTL Manager.

Bigger este un grup de companii care oferă servicii de comunicare integrată. Grupul de companii Bigger există pe piaţa din România încă din 2003, iar la sfârşitul anului 2007 a trecut printr-un proces de rebranding, devenind din Starlink Group, Bigger Group. Echipa Bigger Group cuprinde peste 85 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb