Deficitul global de microcipuri a forţat Bayerische Motoren Werke (BMW) să oprească temporar producţia la fabrica sa din Regensburg, în sudul Germaniei, a anunţat astăzi un purtător de cuvânt al producătorului auto, transmite DPA, conform Agerpres.
Planul prevede oprirea producţiei timp de o săptămână, începând din 26 iulie. Din 2 august va intra în vigoare o săptămână de vacanţă, astfel încât producţia va fi reluată din 9 august.
Şi producătorul auto ceh Skoda, parte a grupului Volkswagen AG, va anula câteva schimburi la uzinele sale, înaintea concediului anual de două săptămâni la nivelul companiei, deoarece deficitul de componente blochează producţia, au anunţat săptămâna aceasta sindicatele.
Concediul anual este programat în primele două săptămâni din august, dar unele schimburi vor fi anulate încă din 28 iulie, au informat sindicatele în publicaţia lor, Skodovacky Odborar.
Şi în iunie compania a anulat unele schimburi.
Volkswagen este printre marii producători auto care au fost nevoiţi să-şi reducă producţia în 2021, din cauza crizei de semiconductori pentru industria auto.
Anul trecut, BMW Group a vândut un număr de 2,324 milioane de automobile BMW, Mini şi Rolls-Royce la nivel mondial, cu 8,4% mai puţine decât în 2019.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.07.2021, 18:18)
Asta cu cipurile e vrajeala!
Nu din motivul asta reduc ei!
Am persoane in RO ce au preluat parte din deficitul de “cipuri”.
Gurile zic ca a fost un soc / specula de cerere de peste 40%-100% in unele companii ce au dat soc in productivitate “speculativa” (la unii / la cunostintele mele nu) si acum s-au trezit cu etc forme de stocuri si cu cerere in CADERE libera.
Germania are milioane de metrii patrati parcari (parcuri auto) cu masini noi fara desfacere.
Germania a INEBUNIT la propriu cu productivitate in pierdere doar ca sa nu lasa Govul sa cada piata.
Cand Germania - Franta Tuseste moneda EURO raceste!
Oricum pregatit aterizarea lina sau fortata dupa caz.
semnat comenturi “cretine”
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.07.2021, 19:36)
ar fi bine sa fie cum zici
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.07.2021, 22:21)
Sunt documente oficiale unde este scris stocuri de masini noi tinute si depreciate fortat fara a se vinde nici la reduceri.
Nu vorbim de zeci - sute; zeci de mii sute de mii la mai multi distribuitori finali cat si in parcurile / parcarile lor auto.
Se da soc simultan pe electrice ca pondere iar stocurile existente se depreciaza fara vanzare.
PS: legat de “cipuri” am stat de vorba cu o persoana din RO ce a preluat o parte din volum.
Politica lor nu permite onorarea de comenzi impulsive ca cerere mai mare de 30% pe termen scurt.
Impulsurile ciclice scurte de cerere pot da semnale false in investitii majore pe termen scurt simultan cu observarea prabusirii cererii la finalizarea / pe parcursul investitiei.
Unde trebuie sa faci rapid echilibrari de costuri ca sa reglezi marginalul in termeni reali de profitabilitate.
semnat comenturi “cretine”