Mara Stoenescu şi Octavian Giosanu, nemulţumiţi de oferta de haine pentru copii pâna în trei ani de pe piaţă - binecunoscutul "roz pentru fetiţe şi albastru pentru baieţi" - precum şi de preţurile prea puţin prietenoase pentru un buzunar de parinte, au decis să creeze un brand românesc care să ofere culori vii, imprimeuri îndrazneţe şi să contureze personalităţi puternice. Aşa a luat naştere BodyBebe, brandul care înmagazinează experienţa de peste 10 ani în advertising şi design a celor doi. Magazinul on-line propune deocamdata cinci colecţii cu nume puţin obişnuite: Rebel Tatoo, His & Hers, Pop Heart, Lullaby şi Color Splash.
Hainele BodyBebe sunt create pentru copilaşi între 0 şi 36 de luni şi sunt produse cu atenţie.
Lansarea BodyBebe beneficiază de o campanie de promovare, desfăşurată în luna septembrie, ce foloseşte mai multe unelte de advertising menite să creeze notorietate brandului: relaţii publice, social media, filmuleţe virale, web bannere şi distribuţie de flyere.
În momentul de faţă hainele BodyBebe pot fi achiziţionate online.