Bolt - cea mai mare platformă europeană de mobilitate - îşi extinde reţeaua naţională de livratori, în contextul creşterii cererii şi al lansării serviciului Bolt Market, conform unui comunicat remis redacţiei.
Pandemia a accelerat dezvoltarea sectorului livrării de mâncare. În scurt timp, oamenii au făcut un obicei din a comanda mâncare, mai ales cei care şi-au desfăşurat activitatea de acasă. Serviciul de livrare de mâncare, Bolt Food, a fost lansat în România în mai 2020 şi s-a extins rapid în ţară, fiind prezent deja în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa şi Timişoara. Restaurantele partenere au la dispoziţie nu doar rapoarte statistice, dar şi o echipă dedicată care le poate ajuta să crească performanţa pe platforma Bolt Food, prin crearea de oferte speciale sau prin determinarea elementelor operaţionale care trebuie îmbunătăţite. În acelaşi timp, utilizatorii găsesc mereu promoţii în aplicaţie.
Curierii care se alătură platformei Bolt Food au câştiguri cu până la 10-15% mai mari decât la competitori şi se pot înscrie indiferent de tipul de vehicule pe care le folosesc pentru livrare (automobile, scutere, biciclete etc). Compania pune accent pe consecvenţă, performanţă şi loialitate, oferind livratorilor tarife dinamice raportate la perioadele din zi cu cerere mărită, dar luând în calcul şi condiţiile meteorologice. Astfel, veniturile au putut creşte cu până la 25%.
Andrei Manea, Country Manager Bolt Food România, a declarat: "Conceptul de a comanda mâncare a devenit popular în pandemie, în mare parte şi datorită muncii de acasă. Bolt Food este o platformă care aduce beneficii atât utilizatorilor, cât şi managerilor de restaurante şi livratorilor. Aceştia din urmă pot obţine venituri considerabile datorită reţelei extinse de restaurante partenere, care oferă multe oportunităţi de livrare în intervale orare variate, iar fidelitatea lor e răsplătită şi prin programul nostru generos de bonusare."
Recent, Bolt a încheiat o rundă de finanţare de 600 de milioane de euro, crescând evaluarea companiei la peste 4 miliarde de euro. Bolt va folosi fondurile pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt Market, şi pentru a accelera extinderea serviciilor sale de mobilitate şi de livrare, generând şi mai multe oportunităţi financiare pentru şoferii şi livratorii parteneri.