Bolt, principala platformă europeană de transport la cerere, a realizat o retrospectivă a anului 2020 în România, prin perspectiva celor mai populare destinaţii ale utilizatorilor şi a ratingurilor, analizând informaţiile colectate prin utilizarea serviciilor sale de ride-hailing şi micromobilitate, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Serviciile de ride-hailing au fost foarte căutate mai ales în a doua jumătate a anului, când condiţiile de izolare şi distanţare s-au stabilizat, dar clasamentul destinaţiilor favorite nu s-a schimbat foarte mult faţă de cel de anul trecut. Gara de Nord din Bucureşti este pe primul loc în preferinţele utilizatorilor aplicaţiei, iar pe locul doi în top se află Iulius Mall din Cluj-Napoca. Spre deosebire de anul trecut, când Aeroportul Henri Coandă din Bucureşti deţinea prima poziţie, anul acesta este pe locul trei. Centrele comerciale se află în preferinţele utilizatorilor şi anul acesta, astfel că mall-urile ParkLake Shopping Center şi AFI Cotroceni din Bucureşti sunt pe locurile patru şi cinci. Lista este completată de Complexul Studenţesc Haşdeu din Cluj-Napoca, Băneasa Shopping City din Bucureşti şi Gara din Cluj-Napoca. Atunci când vine vorba despre cea mai lungă călătorie cu Bolt, aceasta a avut 98,58 km, adică 151 de minute.
România este pe primul loc atunci când vine vorba despre evaluarea şoferilor parteneri de către pasageri, având un nivel mediu apropiat de 5 puncte (maximum), iar cel mai mare bacşiş înregistrat în aplicaţie (o facilitate introdusă de companie anul acesta) a fost de 80 de lei.
Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România, a declarat: "Anul acesta a fost unul foarte complex şi dificil atât pentru noi cât şi pentru şoferii noştri parteneri. Faptul că am reuşit, împreună, să menţinem ratingul la nivelul maxim, clasându-ne pe primul loc între toate subsidiarele Bolt din Europa, în condiţiile dublării operaţiunilor şi ale unor circumstanţe de piaţă complet neobişnuite, este o realizare foarte importantă."