• Comision de 50.000 euro pentru 100.000 de plante vandute in campanie
Firma "Botanique", importatoare a plantelor Babytree lansează o provocare tuturor agenţiilor de media, publicitate şi PR pentru găsirea celei mai ingenioase şi eficiente campanii de promovare a mărcii Babytree.
În acest sens toţi cei interesaţi sunt invitaţi ca în perioada 1-15 septembrie să trimită pe adresa firmei o propunere sau idee de campanie, planul de activităţi, bugetul estimat şi rezultatele preconizate. Campania se doreşte a se desfăşura la nivel naţional în perioada 1 octombrie - 30 decembrie a.c. şi va avea ca scop creşterea gradului de notorietate a mărcii Babytree şi mărirea numărului de vânzări faţă de anul trecut în perioada sărbătorilor de iarnă.
Pânp la sfârşitul lunii septembrie va fi anunţat numele agenţiei agreate pentru acest demers.
"Nu am apelat la o singură companie, la o singură idee de promovare pentru că ştim că în domeniul creativităţii, aşa cum este publicitatea, există mulţi oameni inteligenţi care iubesc competitivitatea şi aşteaptă să fie puşi la încercare pentru a-şi demonstra profesionalismul", a declarat Patricia Pop, director general "Botanique".
"Botanique" doreşte aşadar să îşi găsească un partener care să aibă viziune naţională - o campanie care să genereze foarte multe vânzări implică un buget important alocat cauzei şi de asemenea un buget similar drept comision oferit respectivei agenţii. "Mergând pe un schimb echitabil în care să fie plătită eficienţa acestei campanii, am putea oferi 0,5 euro din vânzarea fiecărui Babytree agenţiei de media, pentru campania care va aduce cele mai multe vânzări. Pentru 100.000 de bucăţi vândute credeţi că ar fi interesată vreo agenţie de publicitate să încaseze 50.000 de euro?", a comentat Patricia Pop.
În cadrul campaniei de promovare "Botanique" va lansa Programul de Donaţii pentru Mediu 2008-2009 ceea ce înseamnă că 0,5 euro din vânzarea fiecărui Babytree în perioada 1 octombrie 2008 - 30 decembrie 2009 vor fi donaţi acţiunilor de împădurire din România. Pentru acest program, "Botanique" caută parteneri instituţii publice, ONG-uri şi chiar firme private cu care să se asocieze şi împreună cu care să demareze diverse proiecte de mediu. Acest gen de parteneriat se desfăşoară deja în Franţa şi 0,5 euro din vânzarea fiecărei plante sunt donaţi unui amplu Program de reîmpădurire lansat de Planete Urgence (ONG). Aşadar vânzările de Babytree vor aduce donaţii atât pentru România cât şi pentru alte zone defrişate ale lumii.
Micile plante vor aniversa în luna noiembrie un an de când se află în România. "Până la jumătatea acestui an au fost vândute peste 10.000 de brelocuri vii, dar sperăm ca în urma campaniei de informare şi promovare la nivel naţional, câţi mai mulţi români să adopte un Babytree şi astfel să sprijine iniţiativa noastră de donare a 0,5 euro pentru refacerea zonelor verzi din România", a spus directorul general al firmei "Botanique".
BabyTree este un simbol cu conotaţie ecologică şi sentimentală pentru toţi cei care iubesc natura şi preţuiesc viaţa în general. El se adresează: companiilor şi instituţiilor care îl pot oferi în diverse ocazii (evenimente, aniversări, sărbători) angajaţilor, partenerilor de afaceri, colaboratorilor şi furnizorilor; persoanelor care doresc să contribuie activ la protejarea mediului şi celor care doresc să fie la modă, pentru că acest accesoriu este foarte trendy în ţări precum Elveţia, Italia, Spania, Franţa, Belgia şi altele. Babytree poate fi în acelaşi timp şi un cadou personal inedit, cu o conotaţie sentimentală (dăruit unei doamne sau domnişoare ca pandant agăţat unui lănţişor sau ca plăntuţă pe birou) dar şi ecologică (dacă tot poluezi mergând cu maşina personală, poţi contribui indirect la protejarea mediului). Mica plantă poate fi de asemenea ataşată la telefon sau utilizată ca port-chei, devenind astfel un bun remediu împotriva stresului cotidian. Aparent doar un obiect de forma unei capsule cilindrice de doar 4 cm înălţime şi 1,5 cm diametru, Babytree reuşeşte să cucerească imediat.
Babytree are în portofoliu peste 20 de tipuri de plante - suculente şi cactee. Fiecare plantă este livrată într-un "leaflet" care cuprinde informaţii cu privire la modul de îngrijire a respectivei plante.