"Brand Connection" are o nouă identitate corporatistă

Geanina Vodă
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 17 ianuarie 2008

Brand Connection şi-a lansat web-site-ul românesc şi unul dintre puţinele bloguri de companie existente pe piaţa media din România. Evenimentul marchează o serie de transformări de adâncime: o nouă viziune, un set de valori bine conturate, o echipă consolidată şi un portofoliu de clienţi stabilizat şi pregătit pentru expansiune.

Ileana Tomescu, managing director Brand Connection, este de părere că piaţa de media se află în expansiune şi estimează o creştere de 35% în acest an faţă de anul trecut. Domnia sa precizează că, la sfârşitul anului trecut, au fost încasări mari datorită campaniei de promovare a pensiilor private, dar anul acesta este unul special datorită faptului că se va desfăşura campionatul european de fotbal şi Jocurile olimpice de vară.

"După doi ani de muncă asiduă în care am construit şi ne-am consolidat echipa şi portofoliul de clienţi, a sosit momentul pentru a ne stabili direcţia de zbor şi a ne lua avânt", a declarat Ileana Tomescu.

"Branding through media - sloganul companiei - este o declaraţie care ni se potriveşte de minune, în primul rând pentru că media poate aduce într-adevăr un plus de valoare unui brand. Mecanismul este foarte simplu şi am găsit o corespondenţă care ne încântă, în lumea modei: Brand Connection este un butic media, o experienţă de care nu treci neschimbat, un loc în care intri şi te simţi bine, un loc în care ştii sigur că vei găsi întotdeauna ceva după chipul şi asemănarea ta", adaugă Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection.

Brand Connection este o reţea europeană, parte a grupului Interpublic. Agentia Brand Connection România a fost înfiinţată în anul 2005, iar în prezent are o echipă formată din 12 profesionişti cu experienţă în domeniul media. Compania face parte din grupul de companii din care mai fac parte Lowe & Partners (publicitate full-service), Initiative (media full-service) şi Lowe Public Relations (relaţii publice full-service).

Portofoliul Brand Connection România include: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Românească, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT, Gallina Blanca, QMC, The AD Store, 3F Trading.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb