IPG Mediabrands a anunţat, astăzi, lansarea celei de-a treia agenţii de media din ţara noastră numită BPN (Brand Programming Network), potrivit unui comunicat. În România, Brand Connection, agenţie media cu o experienţă de aproape 8 ani pe piaţa locală, parte a grupului Lowe, devine astăzi BPN. Compania va fi condusă de Ileana Tomescu, din poziţia de Managing Partner.
Agenţia BPN va opera de asemenea pe piaţa locală sub umbrela grupului Lowe, condus de Veronica Savanciuc, Preşedinte&CEO grupul Lowe România.
Jose Antonio Espinoza, Preşedinte Internaţional Brand Programing Network, a declarat: "Decizia de lansare a BPN este una strategică, generată de dezvoltarea pieţelor. Experienţa ultimilor doi ani ne-a arătat că este destul business care să justifice o a treia agenţie media în IPG. Al doilea motiv este legat de explozia social media şi a comunicării digitale, vedetele care au schimbat şi au redefinit întreg peisajul media, readucând brandul în prim plan. De aceea am considerat că este momentul oportun să venim cu o agenţie cu o poziţionare şi o abordare diferită a business-ului, care să se concentreze mai mult pe construirea brandului. Iar asta face BPN".