Cifra de afaceri a brandului românesc de îmbrăcăminte Mizar a depăşit, în 2013, două milioane de euro, iar compania estimează că va atinge pragul de 2.250.000 euro în 2014, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Compania inaugurează cel de-al 11-lea magazin al reţelei, în Băneasa Shopping City, noul spaţiu cu o suprafaţă de 120 mp, în urma unei investiţii de 100.000 euro.
"Ne dorim să investim cât mai mult în comunicarea brandului Mizar şi să ne întărim prezenţa în cele mai importante spaţii comerciale din ţară. Magazinul din Băneasa Shopping City este menit să poziţioneze Mizar în acelaşi context cu concurenţa noastră şi să aducă publicului o alternativă românească, de calitate superioară, cu personalitate puternică. Mizar este un proiect de business în care am investit multă pasiune şi resurse si încercăm de la an la an, nu numai să rămânem relevanţi, ci să propunem noi trenduri pe piaţă prin standardul înalt de calitate şi design cu care i-am obişnuit deja pe clienţii noştri'' a declarant Dan Lupu, manager general Mizar.
Potrivit reprezentanţilor companiei, strategia de viitor a brandului Mizar este concentrată pe extinderea reţelei de retail, în toate oraşele importante din România, iar ritmul propus pentru 2015 este de 3-4 noi magazine pe an. Un alt aspect al strategiei de dezvoltare a companiei în următorii ani este diversificarea colecţiilor actuale, ce conţin peste 1.000 de modele anual.
Înfiinţat în anul 1996, brandul Mizar a ajuns astăzi la o reţea proprie de 11 magazine în centre comerciale din întreaga ţară, în care lucrează peste 50 de angajaţi. În plus, compania deţine peste 1.000 mp de spaţii moderne de producţie, ateliere proprii de creaţie, colecţii anuale ce cuprind peste 1.000 de modele noi.
MIZAR este un brand românesc ce a luat fiinţă în luna august 1996 ca un mic atelier de apartament, cu doar două maşini de cusut, ajungând astăzi la un spaţiu propriu de producţie şi peste 150 de angajaţi.
În cei 18 ani de existenţă, Mizar a crescut constant, ajungând să deţină peste 1.000 mp de spaţii moderne de producţie, ateliere proprii de creaţie, colecţii anuale ce cuprind peste 1.000 de modele noi şi 11 magazine proprii în toată ţara.