BRD Groupe Societe Generale digitalizează complet înregistrarea clienţilor care doresc să investeas-că în fonduri mutuale, a anunţat banca într-un comunicat, precizând că atât completarea chestionarelor de profilare, precum şi semnarea contractului şi transmiterea de ordine de subscriere/răscumpărare pot fi făcute, din această lună, prin intermediul aplicaţiei de internet banking MyBRD Net.
Comunicatul precizează: "Noua funcţionalitate permite, în premieră pentru România, semnarea online, direct în aplicaţie şi fără a mai fi necesară deplasarea la bancă, a contractului-cadru privind prestarea serviciului de primire şi transmitere de ordine între client şi bancă. Evoluţia completează cadrul oferit clienţilor BRD care doresc să devină investitori". Cu peste 2,81 miliarde lei în administrare, BRD Asset Management SAI este cel de-al patrulea administrator de fonduri mutuale din România. BRD Asset Management SAI administrează şapte fonduri mutuale. Dintre acestea, patru sunt cu venit fix - FDI BRD Simfonia, FDI BRD Euro Fond, FDI BRD USD Fond şi FDI BRD Obligaţiuni, unul diversificat - FDI BRD Diverso cu două clase de unităţi de fond clasa A, denominată în RON şi clasa E, denominată în EUR, iar alte două sunt fonduri de acţiuni - FDI BRD acţiuni cu două clase de unităţi de fond - clasa A, denominată în RON şi clasa E, denominată în euro - precum şi FDI BRD Index.
Semnarea online a contractului de tranzacţionare este cea de-a treia funcţionalitate lansată de Digital Hub-ul BRD, după agregatorul de conturi ContAll, lansat în noiembrie 2018, şi serviciul de portare a banilor Instant Top Up, lansat la începutul lunii martie. Numărul clienţilor BRD de servicii digitale a crescut cu 20%, în ianuarie 2019 faţă de aceeaşi lună a anului 2018. Banca a "semnat" mai multe premiere pentru sistemul bancar, conform comunicatului citat, care precizează: "BRD se numără printre iniţiatorii tehnologiei contactless în România, a derulat primul pilot al tehnologiei NFC din sistemul bancar românesc, a oferit funcţionalităţi inovatoare pentru serviciul mobile banking (split the bill, transferul de bani către un număr de telefon, transferul de bani între două telefoane mobile prin simpla atingere, agregatorul de conturi)". În 2018, clienţii băncii au realizat peste 7 milioane de tranzacţii mobile şi online.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.03.2020, 19:06)
As vrea sa stiu daca cresc sau scad actiunile in functie de bursa.