Campania "Gillette - Suporter în fiecare dimineaţă" a împlinit trei ani de la debut

Comunicat Gillette
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 6 martie 2007

Gillette a sărbatorit trei ani de la debutul campaniei "Gillette - Suporter în fiecare dimineaţă" şi a prezentat cu această ocazie un bilanţ al celor mai importante rezultate obţinute. Campaniile anuale Gillette urmăresc descoperirea tinerelor talente din fotbalul românesc şi promovarea lor către sportul de înaltă performanţă.

Încă din anul 2004 Gillette i-a chemat pe toţi cei care cred în viitorul fotbalului românesc, să fie suporteri adevăraţi în fiecare zi, cu fiecare bărbierit şi să susţină formarea unei noi "generaţii de aur"! Un număr impresionant de suporteri - şi în acelaşi timp consumatori ai produselor Gillette - au răspuns acestei chemări. Ei au decis să achiziţioneze produse Gillette şi să sprijine astfel fotbalul românesc deoarece 5% din preţul acestor produse constituie un fond destinat descoperirii şi antrenării unor copii talentaţi din toată ţara.

În cei trei ani peste 8000 de copiii din toată ţara au participat la selecţiile campaniei "Gillette- Suporter în fiecare dimineaţă". Selecţiile au avut loc în 10 oraşe din ţară şi au beneficiat de supervizarea unor mari antrenori ai fotbalului românesc printre care Emeric Ienei, Cornel Drăguşin şi Cornel Jurcă, care au avut dificila misiune de a alege 11 tineri jucători în fiecare an. Au fost selectaţi 33 de copii din 21 de oraşe care au primit un stagiu de pregătire de 1 an la una dintre cele mai renumite şcoli de fotbal din ţară - Şcoala de fotbal "Gică Popescu".

"Aş vrea să salut această iniţiativă Gillette. Faptul că am fost ales să conduc mai mulţi tehnicieni în selectarea unor tineri jucatori m-a onorat, dar totodata m-a şi obligat" ne-a declarat maestrul Emeric Jenei.

Cel mai bun jucător desemnat după fiecare stagiu şi-a continuat pregătirea la un club de renume din Europa. Astfel, Ciprian Pricop - câştigătorul ediţiei 2004 s-a antrenat alături de juniorii de la Internazionale Milano, iar Flavius Pop - câştigătorul ediţiei 2005 a fost colegul celor de la FC Bayern München. La selecţiile ediţiei 2006 au participat şi vedete ale fotbalului internaţional precum Valery Karpin şi Francisco Fran. Ediţia 2006 a campaniei "Gillette - Suporter în fiecare dimineaţă" s-a încheiat printr-un meci în premieră în cadrul Cupei Gillette Balcani, între selecţionatele Gillette România şi Gillette Bulgaria. Echipa Gillette România a învins cu scorul de 1-0 după un meci foarte disputat.

"Copiii selectaţi s-au dovedit a fi cu adevărat foarte talentaţi, iar câştigătorii sunt exemple concrete că în România înca mai există un potenţial imens la acest nivel. Acest lucru mă face să cred că nu va trece mult timp până când vom avea o nouă generaţie "de aur" care să ducă faima fotbalului românesc mai departe." ne-a declarat Gică Popescu, patronul şcolii de fotbal care-i poartă numele.

"Au fost trei ani în care Gillette a reuşit să dezvolte şi să implementeze un program la scară naţională de selecţii şi pregătire pentru tineri fotbalişti. Am vrut să descoperim copii talentaţi şi să le oferim o rampă de lansare pentru a deveni viitori fotbalişti profesionişti. Cele mai grăitoare exemple, dincolo de cifre, sunt: numărul mare de participanţi, implicarea unor personalităţi ale fotbalului românesc şi internaţional şi, nu în ultimul rând cei doi câştigători de până acum: Ciprian Pricop (ediţia 2004) şi Flavius Pop (ediţia 2005). Acesta este un moment de bilanţ pentru campania "Gillette - Suporter în fiecare dimineaţă" în care ne dorim atât să marcam succesul de până acum, dar şi să ne gândim la modalităţi de a dezvolta în continuare sprijinul Gillette pentru performanţă şi viitorul fotbalului românesc." a declarat Gabriela Lupaş-Ţicu - Director Marketing Gillette.

De trei miliarde de ori pe zi, produsele Procter&Gamble îmbunătăţesc viaţa consumatorilor din lumea întreagă. Compania P&G deţine unul dintre cele mai puternice portofolii de produse de calitate superioară în care oamenii au cu adevarat încredere. Printre acestea se numără Always, Ariel, Braun, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene, Pringles, Tide and Wella. P&G are aproape 140 000 de angajaţi care lucrează în peste 80 de ţări ale lumii.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. in 27 iunie 2007 am fost anuntat prin mesaj telefonic,cum ca am castigat o minge! In doua zile, am trimiseticheta cu codul si datelepersonale si am sunat la numarul 0213080999 unde mi s-a spus ca in maximum 30 de zile voi intra in posesia premiului, ceea ce pana acum nu s-a intamplat. Cei de lanr.de telefon mentionat nu pot da detalii, si nu pot spune daca poremiul a fost sau nu expediat si eventual "s-a pierdut" pe traseu! Personal, cred ca e o abureala! Imi pare rau de asa concurs la asa firma!!!

    1. si yo am gastigat o minge...si cand am sunat sa intreb dak mai vine mingea...cik tre sa treaca 30 de zile lucratoare(adik vreo luna jumate). Oricum acu suntem pe 29 oct poate ai primit mingea...yo inca astept

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb