Carmen Tiderle, unul dintre cei doi Creativi Directori ai Leo Burnett, îşi încheie colaborarea cu agenţia de publicitate în care a lucrat în ultimii 6 ani. Peste câăeva săptămâni ea va prelua frâiele creative ale altei agenţii, GMP, unde va fi responsabilă de întreg produsul creativ şi va superviza toate echipele de creaţie.
Carmen a devenit parte din echipa de creaţie a Leo Burnett în martie 2001, când Bogdan Naumovici a recrutat-o pentru poziţia de copywriter. La acea vreme Carmen era deja un nume în creativitatea publicitară romanească, ea fiind autoarea mesajelor celebrei campanii "Ardeiul iute" dezvoltate de GMP pentru Traian Băsesecu, campanie care a susţinut prima candidatură a acestuia la Primăria Capitalei.
Experienţa lui Carmen în publicitate a început acum apoape 10 ani, când s-a angajat la Saatchi & Saatchi ca Junior Copywriter. După 1 an aici, au urmat alţi 2 în agenţia in-house a companiei Connex.
La Leo Burnett, Carmen a avut un parcurs profesional de excepţie. Ea a adus foarte multe premii şi nominalizări importante pentru agenţie (premii la Ad"Or şi Effie, apariţie în Epica Book, nominalizări la Portoroz - Golden Drum, Cannes Lions, Epica) şi a coordonat din punct de vedere creativ nenumărate proiecte importante, lucrând pe aproape toate conturile agenţiei (Connex, Elite, Academia Caţavencu, Antena 1, Ciuc, Prigat, Cotidianul, Cristim, Joe, Astra Asigurări, 24 Fun, Altex, Procter&Gamble cu brand-uri precum Tide, Bonux, Wash&Go şi multe altele). Cel mai important client din perioada recentă a fost Bergenbier, brand-ul cu cele mai multe campanii şi lucrări premiate din România.
În 2004 Carmen a fost aleasă de Bogdan Naumovici pentru poziţia de Deputy Creative Director, iar în 2006 a fost promovată Creative Director, coordonând departamentul de creaţie al Leo Burnett alături de Emilian Arsenoaiei.
Despre Carmen Tiderle, Ioana Iordache, CEO Leo Burnett declara: "Carmen este parte din succesul nostru, şi a tras din toate puterile ei alături de Bogdan şi de toată agenţia ca Leo să aibă poziţia şi reputaţia de astăzi. Ii suntem recunoscători pentru tot! Sunt bucuroasă şi onorată că am am lucrat împreună, pentru că este un partener de drum pe care te poţi baza oricând, este un om extraordinar, un prieten generos şi loial, care nu face compromisuri, care nu alege calea uşoară, care găseşte putere să facă încă un lucru, şi încă un lucru, cu ambiţie şi determinare. Am să mă bucur întotdeauna de realizările ei şi îi voi ţine pumnii să reuşească ceea ce îşi doreşte."
Bogdan Naumovici, CCO al agenţiei, adaugă: "Carmen a fost primul om pe care l-am angajat atunci când am devenit director de creaţie. Vorbiserăm la telefon, dar nu ştiam cum arată şi ne-am dat intâlnire la AdPrint, la Sinaia. Am remarcat-o cu mult inainte să vină să se prezinte. Am pus un pariu, l-a pierdut şi a venit la prima întâlnire din Bucureşti cu trei Stella Artois într-o plasă. O integritate şi un fair-play de care am avut privilegiul să mă bucur timp de 6 ani. Restul au fost premii, aici şi aiurea, clienţi câştigaţi, multe, multe bucurii împărtăşite, enorm de multă muncă pentru fata slăbuţă, cu breton şi ochelari de "profă de franceză", din expoziţia de la Sinaia. Îi mulţumesc lui Carmen pentru că a fost mâna mea dreaptă atâţia ani, pentru pasiunea autentică pentru ce face şi îi doresc tot binele din lume. Eu ştiu - şi cred că ştie şi ea - că va fi un burnetter oricum se va chema agenţia la care va lucra."
-//-
Leo Burnett este agenţia de publicitate cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România, potrivit studiului AdMarket 2006 şi cea mai bună agenţie full-service de advertising, conform AdRating 2007, primul clasament al agenţiilor de publicitate din România dupa criteriul performanţei în afaceri.
Leo Burnett este deţinătoarea titlului de Agenţia Anului în ultimii 5 ani la Ad"Or, a titlului de Agenţia Anului 2005 la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum, şi singura agenţie românească nominalizată de 6 ori la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume.
Leo Burnett este deopotrivă cea mai premiată agenţie la Effie Awards România în cele patru ediţii.
Brand-ul Leo Burnett se situează în fruntea clasamentului din România a programului Business Superbrands, acumulând cele mai multe voturi la toate cele patru arii de evaluare (1. reputaţie & prestigiu, 2. calitate, 3. încredere şi 4. diferenţiere pe piaţă). Agenţia este considerată în urma evaluării Superbrands ca fiind cel mai de încredere brand de business din România.
-//-
Persoană de contact - Lavinia Rindasu, PR Officer Leo Burnett: lavinia.rindasu@leoburnett.ro