Carrefour, cel mai mare retailer din Europa şi al doilea din lume, a anunţat ieri vânzări de 250 milioane euro pe piaţa românească pentru primul trimestru, mai mari cu 6,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la cursul de schimb curent, avansul fiind cel mai mare la nivel de grup în Europa.
Vânzările Carrefour din România au crescut în primul trimestru cu 6,9% la curs de schimb curent şi cu 23,5% la curs de schimb constant, de la 234 milioane euro în primul trimestru din 2008, potrivit datelor financiare publicate de companie.
În primul trimestru al acestui an, rezultatele de pe piaţa românească au fost, însă, puternic influenţate de deprecierea leului, de la 3,7276 lei/euro la finalul lui martie 2008 până la 4,2348 lei/euro în 31 martie 2009.
1. intrebare
(mesaj trimis de cristi în data de 17.04.2009, 12:39)
aceasta crestere este pentru magazinele LFL sau pentru toate intreaga companie? Daca e pentru intreaga companie, cresterea este foarte mica in conditiile in care Carrefour are in acest inceput de an, 6 magazine mai mult decat avea anul trecut