Magazinul online CEL.ro a fost, în ultimele două zile, victima unor atacuri de tip phishing, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Astfel, au fost identificate mai multe anunţuri pe diverse site-uri de anunţuri şi mică publicitate prin care erau oferite la vânzare în numele CEL.ro produse la jumătate de preţ. Victimele sunt condiţionate de plata în avans pentru a beneficia de reducerea de preţ.
Magazinul ţine să precizeze că "SC Corsar Online SRL comercializează produse doar prin intermediul www.CEL.ro. Utilizarea brandului CEL.ro pe oricare alte platforme de comerţ electronic din România este cel mai probabil o încercare de inducere în eroare a clienţilor noştri.
Infractorii folosesc mesaje e-mail trimise aparent din partea CEL.ro. Mesajele sunt realizate astfel încât să poată fi considerate informări oficiale şi legitime ale magazinului nostru pentru a induce în eroare potenţialele victime."
CEL.ro a întreprins toate demersurile necesare pentru a stopa astfel de practici, printre altele fiind sesizat şi Serviciul de combatere a criminalităţii informatice. Pentru asigurarea unui climat cât mai sigur în activităţile de comerţ din România, CEL.ro "va sprijini demersul autorităţilor în combaterea atât a acţiunilor de phishing, cât şi a altor tentative de fraudare."
CEL.ro recomandă clienţilor să achiziţioneze produsele doar de pe www.CEL.ro şi să contacteze imediat magazinul în cazul oricărei suspiciuni privitoare la identitatea partenerului de dialog. CEL.ro nu foloseşte site-uri de anunţuri pentru a oferi lichidări de stoc sau promoţii.
Magazinul online CEL.ro, gestionat de SC Corsar Online SRL, este al doilea jucător de retail IT&C şi electrocasnice cu vânzări preponderent online de pe piaţă din România, cu o cifră de afaceri de peste 145 milioane RON în 2014 şi cu experienţă de peste 11 ani în activităţile de e-commerce, se mai precizează în comunicat.