COSMOTE România a lansat campania "Ceva nou în fiecare zi, ca să ai ce povesti", care se axează pe importanţa de a trăi cât mai multe experienţe, potrivit unui comunicat.
"Experimentarea unor lucruri noi reprezintă numai jumătate din distracţie şi emoţie, cealaltă jumătate fiind împărtăşirea poveştilor cu prietenii tăi. Tinerii sunt de regulă conectaţi cu toată lumea, cu toate noutăţile şi au nevoie constant de noi experienţe cu scopul de a ieşi în evidenţă şi de a împărtăşi mai mult. Noi înţelegem nevoia lor de aventură şi de a-şi depăşi limitele şi îi încurajăm să încerce lucruri noi şi apoi să răspândească vestea. Ajutându-i să fie mereu conectaţi şi să distribuie experienţele lor către persoanele din jur, ofertele şi produsele noastre devin un vehicul de îmbogăţire a vieţilor clienţilor noştri", a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager Cosmote România.