Chipita S.A. a încheiat un parteneriat strategic cu Basketball Euroleague în cadrul competiţiei europene de baschet Turkish Airlines Euroleague Final Four din mai 2014, informează un comunicat remis redacţiei.
Potrivit acestuia, brandul 7Days al Chipita va fi gustarea oficială a competiţiei, care va avea loc în primăvara lui 2014 în Milano, Italia, între 16 şi 18 mai.
"Euroleague urează bun venit companiei Chipita, una din cele mai mari din industria alimentară în Europa, în familia partenerilor noştri globali", a declarat Jordi Bertomeu, Preşedintele şi Directorul General al Euroligii de Baschet. "Chipita este o companie cu care împărtăşim multe similarităţi în privinţa planului de dezvoltare precum şi a pieţelor cheie de interes. Consider că Final Four-ul Turkish Airlines Euroleague 2014 din Milano este o oportunitate unică de a crea bazele unor viitoare iniţiative comune", a adăugat domnia sa.
"Este o onoare pentru noi să fim partenerii globali ai Euroleague, deoarece împărtăşim aceleaşi valori." a spus Spyros Theodoropoulos, Directorul General al Chipita S.A. El a adăugat: "Baschetul şi în special evenimentul Final Four pot fi uşor asociate cu brandul 7Days, care este prezent în mai mult de 65 de ţări şi se bucură de o notorietate ridicată în majoritatea ţărilor europene. Sunt ferm convins că acest parteneriat va aduce multe beneficii ambelor părţi."
Chipita produce anual 4,5 miliarde de produse care sunt distribuite în mai mult de 500.000 puncte de vânzare pe 5 continente şi sunt la dispoziţia celor aproape un miliard de consumatori. Compania deţine fabrici în 10 ţări diferite şi are peste 9000 de angajaţi.